Nu ik het voedingsschema onder de knie hebt, komt het volgende punt, het avondritueel. Onze zoon is 4 maanden en ik ben benieuwd of ik nu al een vast tijdstip echt nodig is of alleen het ritueel. Hij huilt 's avonds nog wel eens en is hartstikke vrolijk na de fles van ong. 19.00 uur en klaarwakker tot ongeveer 21.00 uur (soms 21.30 uur). Ik moet wel melden dat hij overdag meestal veel slaapt, maar ook wel eens niet en dan is het eerder bedtijd. Het punt is als wij hem na even spelen en zijn 4re fles in bed leggen is het huilen. Beneden in de box of wipper is ie helemaal hyper. Blazen, met de armen en benen zwaaien en vooral heel veel lachen.
Je hoort genoeg verhalen dat babies tot 6 maanden niet verwend kunnen worden ...en als ik 'm dan laar huilen is ie volledig overstuur ... dus laat ik hem maar beneden.
Concreet; wat is jullie ritueel 's avonds voor zijn of haar slapen gaan en is dat echt op gezette tijden? Ik werk 3 dagen achtereen per week, dit even ter info.
Je hoort genoeg verhalen dat babies tot 6 maanden niet verwend kunnen worden ...en als ik 'm dan laar huilen is ie volledig overstuur ... dus laat ik hem maar beneden.
Concreet; wat is jullie ritueel 's avonds voor zijn of haar slapen gaan en is dat echt op gezette tijden? Ik werk 3 dagen achtereen per week, dit even ter info.