Hoe is jullie cyclus na de miskraam???

Hoi meiden!!

Kheb even een vraagje aan jullie...
Ik ben op 2 november gecuretteerd na een miskraam bij 9 weken. Voor die zwangerschap had ik een hele regelmatige cyclus van 28-29 dagen.
Nu ben ik na de curretage op 4 december voor t eerst weer 'normaal' ongi geworden. Daarna op 4 januari weer dus die cyclus was al 30 dagen. Ik moest op basis van die 30 dagen afgelopen vrijdag weer ongesteld worden maar tot vandaag nog niks te zien!
Ik heb zaterdag al een testje gedaan en die was negatief. Er zijn geen tekenen van een eventuele nieuwe zwangerschap maar moet zeggen dat ik de vorige keer ook niks merkte. Eigenlijk wil ik graag 2 dingen van jullie weten:

In hoeverre is jullie cyclus veranderd ten opzichte van voor de miskraam?
Wie van jullie heeft meegemaakt dat er op een later tijdstip toch een positieve test kwam? (ik heb dus 1 dag na NOD getest maar weet mijn NOD natuurlijk ook niet heel nauwkeurig omdat na die miskraam pas 1 volledige cyclus is geweest)

Sorry voor t lange verhaal. Hoop dat t wel duidelijk is en ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt en heel veel succes allemaal!!

Lotte

hoi Lotte,
je hebt een duidelijk verhaal geschreven.
ik heb eind oktober een miskraam gehad. Voor mijn miskraam schommelde mijn cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Mijn eerste cyclus na de miskraam was 33 dagen en nu zit ik alweer 2 maanden op 30 dagen. Het lijkt bij mij dus regelmatiger te zijn geworden.
Verder ben ik er nog niet achter wat NOD betekent, maar mijn zus is nu 8,5 week zwanger. Zij had 24/12 ogni moeten worden en had op 2-1 pas een positieve test!
Er is dus van alles mogelijk. Ik hoop voor je dat het raak is,

groet,
Patricia

Terug
Bovenaan