Hoe is jullie cyclus na de miskraam???

Hoi meiden!!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Op 2 november ben ik gecurreteerd, 4 december weer ongi geworden en daarna op 4 jan. weer. Dat  was dus een cyclus van 30 dagen. Op basis daarvan moest ik afgelopen vrijdag ongi worden. Tot nu toe nog niks te zien..
(Ik had trouwens voor de miskraam een regelmatige cyclus van 28-29 dagen)
Zaterdag heb ik een testje gewaagd en die was negatief.
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes aan jullie:

In hoeverre is jullie cyclus na de miskraam veranderd ten opzichte van voor de miskraam?
Wie van jullie heeft na nod negatief getest maar op een later tijdstip toch positief? (ik weet mijn nod alleen natuurlijk niet heel zeker omdat er maar 1 volledige cyclus na de miskraam is geweest)

Ben heel benieuwd naar jullie reacties. Alvast super bedankt!!
Succes allemaal!

Lotte

Hoi Lotte,

Ik heb op 08-12-06 een miskraam gehad en ben vervolgens op 02-01-07 voro de 1e keer weer ongesteld geworden. Eind januari 06 heb ik een test gedaan, omdat ik het gevoel had zwanger te zijn en een weekend weg had gepland waar ik aardig wat wijntjes zou drinken. Test was negatief helaas, maar ik kon gezellig aan de wijn. Na 1 week nog niet ongesteld en nog steeds het gevoel zwanger te zijn. Gisteravond getest en toch echt een blauw streepje! Dus misschien moet je morgen ofzo nog een keer testen.
Succes!

Groetjes Janine

Hai Lotte!

Ik ben op 5 oktober gecurreteerd. Werd toen pas eind november voor het eerst ongesteld (7 weken later), precies 4 weken later weer op tweede kerstdag. 23 januari had ik ongesteld moeten worden, maar het voelde al een paar weken alsof ik zwanger was. Optimistisch dacht ik dat ook de test dan wel al positief zou zijn.. niet dus. Twee dagen vantevoren, 1 dag vantevoren, 2 dagen erna steeds niks.. Uiteindelijk kreeg ik pas na 4 dagen een streepje te zien. En toen nog 2, want toen kon ik het niet geloven!!
Nu ben ik dus als alles goed is 6 weken zwanger. Volgende week maandag krijg ik mijn eerste echo!

Ik hoop voor je dat het bij  jou ook zover is!!
Laat je het ff weten?

Succes,

Dominique

Hoi Lotte,

Je zou dan toch haast denken dat je dan misschien toch weer zwanger bent...spannend

Maar ik kan niet uit ervaring spreken, want ik ben nog niet eens ongi geworden na mijn miskraam en dat is nu al 6 weken geleden.

ik hoop het voor je

Mira

Hallo lieverds !!

Allereerst bedankt voor jullie reacties!!
Ze hebben me toch een beetje hoop gegeven en....niet onterecht!!

Ik heb vanmiddag de CB digitale test gehaald omdat ik daar de vorige keer ook positief mee testte en dacht ' als deze zelfs negatief is kan ik t naast me neerleggen en wacht ik mijn ongi maar af'. Maar nee hoor...hij is POSITIEF!!
Kan t haast niet geloven en ben tegelijk super blij en bang. Uiteraard ga ik mijn best doen proberen ervan te genieten maar de eerste echo (over 1 maand ong) zal wel heeeel spannend zijn.

Janine, jij ook van harte meid! Super!
Dominique, heeeeel veel succes en plezier bij je echo maandag, laat jij ook nog wat horen?
Mamamira, hoop dat je snel weer ongi wordt (of natuurlijk zwanger bent) en aan de slag kan .

Oh ja, ben nu 5 weken en t was de 2e ronde na mijn mk. Wel weer heel onwerkelijk want heb net als de vorige keer helemaal geen verschijnselen....
Joehoeoeooeoe...ga even met mijn mannetje genieten vnvnd!!

Liefs  Lotte

Hallo

SUPER! Gefeliciteerd hoor!!! Geniet er inderdaad maar lekker van en ga je vooral nergens druk over maken.

Ik ben 29 december gecurreteerd en ben 25 januari weer ongesteld geworden. Netjes op tijd dus. Hoop dat mijn cyclus zo blijft. Want voorheen was hij ook heel regelmatig.

Voor de andere dames succes met oefenen!

Gr. Zevra

Hi Lotte!!

Geweldig zeg gefeliciteerd! Voor mij was die CB digitaal ook de ultieme test! Grappig hoor.
Ik zou als ik jou was snel bellen met de verloskundige. Ik hoefde niet zo snel daar te komen, maar mocht wel een snel een echo laten maken. Dat zou betekenen dat je over 2 weken al mag, als je wilt! als het goed is hoor je dan ook al een hartje. Je hebt wel kans dat het een inwendige echo wordt, maar dat kan mij in ieder geval niets schelen, zolang ik maar weet dat het goed is!

Hou oud ben je eigenlijk en is dit je eerste kindje? Ik ben 28 en voor mij is het wel de eerste!

Ga er lekker van genieten!

Groetjes Dominique

Terug
Bovenaan