Hoe is jullie humeur?

A

Anoniem

Guest
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat. Ik sta qua humeur erg onder invloed van mijn hormonen. Ben erg snel geirriteerd. Kan boos worden om niets. Achter af vind ik mezelf dan ook erg onredelijk, wat me dan weer verdrietig maakt. Heb de tranen zo wie zo erg hoog zitten. Kan geen discussie voeren zonden in tranen uit te barsten. Niet een paar traantjes nee een stevige huilbui. Vandaag gebeurde het op mijn werk. Zullen ook wel gedacht hebben.  Weet dat het er wel een beetje bijhoord, maar ik baal er wel van. Vind mezelf altijd zo'n nuchter en stabiel persoon, maar die persoon is op het moment ver te zoeken.

Groetjes Sabine

Hoi hoi

Ik herken me helemaal in jouw verhaal!
Ik ben de laatste dagen echt totaal niet te genieten, ben moe en chagerijnig, en maak om de kleinste dingen een heel drama!
Ook bij mij zitten de tranen erg hoog, heb voor 1,5 week terug ook een confrontatie op mijn werk gehad.
Ik vind het het ergste voor mijn dochter en vriend, want zij kunnen er helemaal niks aan doen.
Mijn dochter is op het moment ook vreselijk baldadig, en ze probeert me volgens mij ook echt uit.
Ik kan er niet tegen, en ben eerlijk gezegd ook wel eens uit gevallen
Voel me daarna rot en schuldig.
Ik weet dat alles een beetje meetelt, de moeheid en de hormonen, maar hoop wel dat het een beetje minder gaat worden!
Herken me zelf echt niet meer terug.

Liefs sarah 25 weken precies!

heb jij het tegen mij
waar bemoei jij je mee

offe stampend naar boven als een klein kind.
en elke ergenis die je van een ander heb is expres om mij te zieken.

ja zo denken jullie is niet gek dat ze harde buiken heeft. maar dat is dus sins die harde buiken.
ik ga juist op van de stressss.
gelukkig ook vaak zomaar de slappe lach,.

x
x
x

...meestal, en de kinderen werken ook niet echt mee.....luisteren zo slecht en zijn zo druk.
Maar vanmiddag is mijn man met de oudste drie een ridderroute aan het fietsen (we hebben deze week een startweek van onze gemeente), en straks gaan ze nog "middeleeuws BQQ , en de jongste slaapt heerlijk, dus nu is het wel even

Liefs Hilma

Ik ben de afgelopen maanden veranderd in een enorme haaiepin.
Ik kan echt heel kattig reageren en alles moet per se op mijn manier. Ook op mijn werk ben ik af en toe echt op oorlogspad. Ik kan pittig in discussie gaan, en mijn leidinggevende kijkt telkens verschrikt op als ik haar kantoor binnen kom.
Ik weet het het allerbeste, vind ik zelf tenminste...
ja, vreselijk. Had ik tijdens mijn eerste zws helemaal geen last van.
Voor velen is het nu dan ook vast zo dat we een meid krijgen.
Als het dan maar niet ook zo'n heks wordt!

Groetjes Soela

Terug
Bovenaan