hoe is t mogelijk??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
ik las laatst op n site dat bij je n kans hebt van 20 procent dat jezwanger wordt per ,maand als alles ok is dus leeftijd rondom 30 gezonde leefwijze e.d
zelf merk je dat het bij de meeste niet in 1 keer raak is
ik vraag me dan wel eens af hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen met voorbehoeds middel pil ofzo nog ongewenst zwanger worden
eigenlijk is dit dan toch n superwonder??
liefs tamaar

ja dat is het zeker tamaar!!! En soms heeeeel oneerlijk he...die willen meestal nog geen kindje want ze zijn niet voor niks aan de pil en hoppa!! raak...tis zo wie zo een godswonder een kindje krijgen...is helaas niet voor iedereen weggelegd...maar probeer niet te veel stil te staan bij die cijfers, want het blijven gewoon statistieken en cijfers en die zeggen niks over jou!!

Houd moed, ook voor jou zal er een dag komen hoor let maar op!!!

veel succes hoor!

liefs sweety (7w1d zw)

hey lieverd, ben nog steeds blij dt tanta sweety ons steunt in het forum
ja de wereld is oneerlijk en ook ik zie het als een wonder om n kindje te mogen krijgen
het wensen is voor ieder daar maar het krijgen is een ander verhaal
helaas maar waar
ach bij mij is het ronde 2 en daar kan ik me wel in vinden heb nog tijd ondanks dat de wens al heeeeeeeeeeel lang daar is
en ja soms is het moeilijk maar goed
eigenlijk stiekem vind ik deze tijd erg spannend en ik leer n og iets over mijn lichaam omdat ik daar ook nog eens mee bezig ben dus tja het moet allemaal zo zijn denk ik dan
heel veel liefs tamaar

hihihihihi mischien begin ik een eigen collum, Sweety weet raad!! LOLLL

nee hoor geintje ik weet gelukkig lang niet alles...maar probeer hier iedereen te steunen als het me lukt...fijn dat sommige dat waarderen, tis erg graag gedaan!!! Ook ik vond het wel een spannende tijd je en leerder erg veel over mijn lichaam, mijn vruchtbare tijd enz. ook goed om te weten natuurlijk scheelt een hoop geld aan diverse testen he...Ik ben nu echt aan het uitdijen pfffffffff pas mijn gewone broeken nie meer...draag nu de broeken van mijn moeder hihihiih die heeft 1 maat groter. om nu al zwangerschapskleren te kopen vind ik wel erg vroeg...kijk het nog ff aan. verder voel ik me toppie!!

wens je alle gelukhoor en ik ben hier bijna elke dag wel te vinden voor een gezellig praatje!!

liefs en succes sweety

hey mona hahahahaha nee sweety,
had gehoord dat babyplanet zo n leuke positiekleding heeft
misschien een idee
kennen ze die winkel bij jouw in de buurt
elke maand even shoppen , weeeeer n maatje groter
hahahah
zal waarschijnlijk de eerste keer zijn dat je het eens niet erg vind om uit te dijen he
ach als ik mijn lessen geleerd heb over mijn lichaam en heb het examen gehaald zal dat wel bekroond worden met 9 maanden genieten van een wondertje in mijn buik
hahahahaa heel vbeel liefs en dikke knuf tamaar

Hoi Tamaar en Sweety!

Is inderdaad een echt geluk als je zwanger bent...als er maar 20% kans is....
Ik ben trouwens gisteravond laat nog ongesteld geworden...zal wel van het lachen komen...haha.
Was wel gezellig gisteren...en fijn dat jullie me zo oppeppen.
Inderdaad goed van jou Sweety dat je nog lekker bij ons bent!
Leuk dat je al wat ziet aan je...wordt maar lekker rond...je weet waar het van is!

Dag lieverds,
Liefs,Swinnie

heyyyy swinnie!!!!!!1
goh meid ben zo blij dat jij er zo positief mee omgaat
heb ook gelachen om je topic maar zoiets kan mij nou ook echt gebeuren
en ja hoor onze tijd zit eraan te komen
voel het aan de duivels hahahahaaaaaahaha
liefs tamaar

Terug
Bovenaan