Hoe kan dat nou!? Ik wordt er gek van!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik snap er niks meer van!
Had ik uiteindelijk berekend hoelang mijn cyclus was. er zat enige regelmaat tussen de 28 en 35 dagen en nu ben ik pas op dag 10 en vloei ik bloed!!! Niet veel, maar toch....ben ik nu al ongi? Dat kan toch niet? Heb nog niet eens een eisprong gehad..
Wat is dit? Wat moet ik hiermee en wat kan het zijn???
Ik wordt hier echt gek van....
Voel me ook superdown..

Liefs Wan

he he
ja je lichaam kan echt raar gaan doen zodra je met de pil stopt.
hij is gewoon van pad af,ja of je bent zwanger want dat had mijn schoonzus ook,
wil je geen hoop geven ofzo hoor.
maar je bent niet de enigste die een raar lichaam hebt alleen je hebt er nu niks aan.
dus over 14 dagen ongeveer maar gaan klussen en misschien komt het wel goed.
meid ff bijten en dan hoop ik voor je dat het snel raak is
gr xx voetbalgek

he he
ja je lichaam kan echt raar gaan doen zodra je met de pil stopt.
hij is gewoon van pad af,ja of je bent zwanger want dat had mijn schoonzus ook,
wil je geen hoop geven ofzo hoor.
maar je bent niet de enigste die een raar lichaam hebt alleen je hebt er nu niks aan.
dus over 14 dagen ongeveer maar gaan klussen en misschien komt het wel goed.
meid ff bijten en dan hoop ik voor je dat het snel raak is
gr xx voetbalgek

Hoi voetbalgek,

Ik weet onderhand dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden, maar hier wordt ik echt niet goed van. Mijn huisarts had gezegd dat ik een aantal cyclussen bij kon houden en dan een gemiddelde nemen, maar dan wel zorgen dat je rond je eisprong ongeveer 2 weken klust in plaats van een week. Dus dat heb ik allemaal keurig gedaan en nu vloei ik al na 10 dagen! Daar snap ik dus ff niks meer van he!?

Ik las trouwens dat jij ook vooruitgang boekt, tenminste, als je het zo kunt noemen, maar ze weten in ieder geval al weer wat meer. Dat moet wel een prettig gevoel geven.

Nou, ik hoop dat er niks raars aan de hand is, maar ik durf ook niet te hopen dat ik zwanger ben...
Veel succes en laten we hopen en duimen dat we gauw zwanger zijn!

Liefs Wan

Terug
Bovenaan