Hoe kan dat nou?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Even een vraagje, ik ben nu ruim twee weken van de pil af en mijn vriend en ik vrijen om de dag! Eigenlijk zou morgen mijn eisprong zijn, maar ik ben nu ook heel onregelmatig ongesteld.
Ik verlies ook oud bloed. Een heel klein beetje maar. Is dat normaal en hoe kan je dan je eisprong bepalen?
Ben twee weken terug ongesteld geworden en tot eergister zit er wat bruin bloed in mijn slip. Kan dat ook het nestelen van een eitje inhouden?
Hopelijk heeft iemand van jullie dit ook.

Groetjes Kyra.

Hoi Kyra, dat kan zijn omdat je pas van de pil af bent. Heb ik ook gehad in het begin.
Ik heb bewust 3 maanden gewacht om te proberen zwanger te raken, gewoon om te zijn hoe het met mijn lichaam gaat na jaren de pil te hebben geslikt, en ik heb dat in het begin inderdaad ook gehad.

Hallo Petra,

Fijn dat je reageerd!
Het is wel vervelend hoor. Maar dir houd dus in dat je ook mar iet zwanger word.
Hoe staat het er nu met jou voor dan?

Gr. Kyra

Nou, nadat ik dus 3 maanden gestopt was met de pil zijn wij begonnen met klussen en het was (gelukkig) meteen raak. Ik ben nu moeder van een gezonde tweeling van 9 maanden.

Ik kwam eigenlijk alleen even hier om jullie moed in te spreken en misschien kan ik jullie helpen.

Groetjes

Ik ben ook net een maandje gestopt en ik heb ook nog tot een week nadat mijn ongi ongeveer over was, nog steeds een klein beetje bruin bloed gehad. dus ik denk dat t vaker voorkomt ja.
Succes, groetjes Gabrielle.

Terug
Bovenaan