Hoe kan dat nou????????????????????????????

A

Anoniem

Guest
Wat is niet snap ( heb vanmiddag een echo gehad ) is dat ik precies tien weken zwanger ben en het kindje is 3 centimeter, maar hoor er al 4 te zijn normaal.
Heeft mijn kindje een groeiachterstand, nu al??
Is in 1 week maar 0,5 centimeter gegroeid.

Hey,

Ken er allemaal wel niet zo veel van want ben nu ook zwanger van men eerste kindje maar denk niet da je je druk hoeft te maken hoor...
Ik denk dat het bij mij met tien weken en een dag 3,6 was dus zoveel verschilt dit niet he,en ook zo helemaal in het begin zal het nog niet zo heel veel meer groeien als erna hoor,denk echt niet dat je je zorgen hoeft te maken,hoop dat je hier wat aan hebt en er zullen zeker nog mensen reageren dat er meer van weten,
Liefs orchideke

30 weekjes

Hoi,

Ik denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken.
Ook voor mij is dit de eerste, maar ik hoorde dat ze de ene keer van kop tot staart meten en een andere keer van kop tot voetje.
Dus het meten zegt niet zo heel veel.
Mocht je het echt eng vinden, raad ik je aan de VK te bellen, die kan je gerust stellen.

Liefs

hey internet

als je vragen heb kan/mag je gewoon de vk bellen hoor. het is niet goed voorjouw en ook niet goed voor je kindje als je je teveel druk gata maken. misschien maak je je wel heel erg druk om niets. dus gewoon morgen ff bellen.

wouja

Hoi, ik heb zelf bij 9 weken en 2 dagen een echo gehad vanwege een piepklein beetje bloedverlies waardoor ik helemaal in paniek was (bleek achteraf helemaal niks aan de hand te zijn) maar toen was ons ukje 2,5 cm en dat was gewoon goed dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Ons kleintje was bij 12 weken 5,6 van kop tot kont en lag daarmee zelfs iets boven het gemiddelde, terwijl hij ook bij 9 weken maar 2,5 was, dus maak je niet druk hoor!

X Muizeke

14 wkn en 4 dgn

Hoi,

Ik weet ook niet hoe het precies met de centimeters zit, maar ik weet wel dat onze kleine eerste ook aan de kleine kant was. De centimeters kwamen helemaal niet overeen met wat ik in de boeken en op internet las. Maar nu heb ik pas geleden m'n 20weken echo gehad en de verloskundige wist me te vertellen dat het nu al een flinke baby is, qua gewicht in elk geval.
Over die centimeters maak ik me dus geen zorgen, als er echt iets aan de hand is laat de verloskundige het wel weten.

groetjes

Terug
Bovenaan