Hoe kan dat nou???

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben gister naar de gyn. geweest en volgens hem ben ik  nog maar 4 a 5 weken zwanger. terwijl ik zelf  6 a 7 weken had uitgerekend.

15 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. dus dan zou ik een eisprong tussen 28 december en  6 januari moeten hebben gehad waarschijnlijk.

De dagen dat we "samen" zijn geweest voor m'n Nod zijn 27, 28, 30 december en  3 januari. en aangezien t zaad van een man maar 3 dagen houdbaar is dan kan  ik toch niet minder dan  6   weken zwanger zijn????

groetjes Debby

ik heb ook zoiets gehad. ik heb 3 verloskundigen bij de eerste controle voelde de eerste vk mijn baarmoeder al en die is pas te voelen met 12 weken ofzo? want het was onzeker hoe ver ik was dus ik de volgende dag een echo bij de andere vk en die vond het kindje te klein voor 12 weken(maar die voelde verder niet enz en ik had toen ongelooflijk veel stress gehad)en die zei toen dat t 9weken en 6dagen was maar ik heb dat ook zo eens uitgerekend en ik heb die hele week niet eens sex gehad maar heb zelf ook t gevoel at ik verder ben, want ben begin nov op vakantie geweest en ik had toen echt al een buikje enz dus ja ik hou een beetje mijn eigen telling aan al zeg k wel tegen iedereen dat wat de vk zegt 16 july.
want dat was bij mijn tweelingzus ook zo die haar dochter is met 37weken zwangerschap geboren achteraf bleek dat ze maar een week te vroeg was en haar zoontje is met 36weken en 3 dagen geboren en die was even lang en zwaar als zijn zus zelfs nogw at zwaarder dus ja dan blijkt ook die mensen hebben t wel eens mis

aha, nou dus dan zal  ik toch wel 6 weken zijn dan
raar zeg dat ze t zo verschillend hadden
groetjes

Terug
Bovenaan