HOE KAN DAT NOU??

Hoi Dames,
Zaterdag zou m'n grr dag worden. Vanochtend getest en.... 2 streepjes. 1tje welliswaar heel licht maar toch. Niet te blij omdat ik al 2x een MK heb gehad afgelopen jaar, maar van binnen alleen maar aan het lachen geweest.
Maar.... 1 uurtje geleden begon ik te bloeden met de bijbehorende krampen. Ik ben nog nooooit 1 dag te vroeg geweest, laat staan 2 dagen en die test vanmorgen heb ik kapot gesmeten net. Ik ben zo in de war joh, ongelooflijk.

Ben zo blij dat ik het nog niet tegen m'n mannetje gezegd hebt, die heeft het er al zo moeilijk mee.

Sammy, bedankt voor je gelukwensen en jij ook geluk a.s. zondag.

Dames, bedankt voor het aanhoren van mijn gezwets, maar ik kap voorlopig even met het Forum. Ik moet even wat afstand nemen. Ik stop niet met het proberen ,maar wil toch geestelijk even tot rust proberen te komen. Ik snap er werkelijk niks meer van.
(svp niet aankomen met dat je zwanger kan zijn en ongi kan zijn ofzo. even geen behoefte aan hoop).

Jullie zijn hardstikke lief en wellicht zit ik gewoon volgende week weer op de site, maar nu even niet meer.
Allemaal heeeeeeeel veeeeeel baby succes toegewenst.
Dikke kus
Miranda

Hoi lieve Miranda,

Dus eerst had je een positieve test en daarna was het weer mis? Jeetje, wat vreselijk dat dit jou nu WEER moet overkomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je even afstand van alles wil nemen. Pas goed op jezelf en ik hoop weer eens wat van je te horen als je er weer aan toe bent!

X F

Hoi lieve Miranda,

Ik lees net pas je eerdere antwoord (over waar je woont) ik wil wel reageren maar ik weet niet of dat zin heeft (of je hier binnenkort weer kijkt). Zo ja, dan spreek ik je echt weer als je er weer aan toe bent!!!

Sterkte!

X F.

Wat vervelend voor je meid. Dan ben je waarschijnlijk toch even zwanger geweest. Mijn gyn. in het umc (wij zitten in de medische molen) vertelde dat 60% van de zwangerschappen een vroege miskraam wordt en dat je dat meestal niet eens merkt omdat je gewoon ongesteld wordt. Van de zwangerschappen die doorgaan gaat het dan nog eens bij 15% mis. Het is toch heel wat he wat moeder natuur ons dan flikt!

Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

gr.Inge

Terug
Bovenaan