Hoe kan dat nou?

Nu ben ik een week geleden gecuretteerd, en de 1e 2 dagen vloeide ik weinig maar het lijkt nu alleen maar meer en donkerrood te worden. Herkent iemand dit? Ik baal er stevig van, want ik wil dat mijn lijf weer gewoon gaat doen!

Lieve mama-anna,

Gelijk de verloskundige en/of het ziekenhuis bellen!
Zij weten wat wel en niet normaal is, dus kunnen zij je het beste adviseren.

Voor jou veel sterkte de komende tijd, blijven praten en neem je tijd!

Liefs Lady B

hoi mamma anna....ik zou ook bellen. bij mij bleef er nog een stukje weefsel zitten en toen ging ik ook weer vloeien en ben ik helaas voor de 2e keer gecurreteerd.
je kan ook denken aan een menstruatie...maar mijn arts vond dat veel te vroeg, dat kon het niet zijn.
sterkte

Hay meid,

Nou dat is inderdaad balen. Bij mij is het heel anders gegaan. Heb één dag een beetje gebloed na de curretage en was na 6 weken weer ongesteld. Ik ben er verders niet bekent mee. Ik zou bellen als ik jou was. Succes!

P.s: ik ken het gevoel van zo snel mogelijk doorgaan en dat de dagen zo langzaam gaan, dat je zo snel mogelijk weer ongesteld wilt worden en door wil gaan maar gun je lichaam even de tijd. Herstellen kan lang duren!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Ha,

In juni heb ik een curretage gehad en herken dit wel. Ook ik had de dagen direct na de ingreep amper bloedverlies maar begon late, na ongeveer 2 weken, echt te bloeden. ( incl klonters etc.)
Werd er erg onzeker van. Volgens de gyn kon het verder geen kwaad, maar prettig vond ik anders. Ik zou ook gewoon even bellen voor de zekerheid, niet lang blijven zitten met de onzekerheid, je hebt al genoeg op je bordje.

Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties. Ik heb gistermiddag naar de gyn. gebeld en kon gelijk komen. Zaten nog veel stolsels in mijn baarmoeder en ik kreeg een beetje koorts. Dus om 18:30 lag ik al weer op de OK voor mijn 2e curettage. Wat balen zeg. Hoop er nu echt klaar mee te zijn en dat ik nu kan herstellen.

Terug
Bovenaan