Hoe kan dat? We zitten er echt even doorheen hoor

Sinds een aantal weken hebben wij een kitten in huis. Echt een enorm leuk/ lief ding. Slaapt graag op schoot, speelt met de kinderen en laat alles toe en ondertussen toch een echte kattekop.
Gisteren ging het opeens niet goed met onze Mauw. Zijn lijfje zwalkte opzij mee, haar kopje schudde en haar oogjes waren niet gefocust. Later begon ze ook nog rondjes te draaien achter haar staart aan, terwijl ze niet wilde spelen. Tijd voor dierenarts dus.

En weer: U kunt u poesje beter in laten slapen, ze heeft een hersenvliesontsteking en dat overleven de meeste niet.........

Hoe kan je nu moeten beslissen over twee levens in anderhalve week! Har en ik zijn totaal opgebrand op dit moment.

Overigens hebben we besloten Mauw nog een kans te geven. Ze heeft antibiotica gekregen en we moeten vandaag terug. ( ze at gisteren nog)
Ik hoop dat we de juiste beslissing hebben genomen en daar ziet het er wel naar uit ( hoop ik) Ze eet, speelt, zij het wat onstabiel, maar het lijkt niet zo erg als gisteren.
We wachten maar weer af.

Groetjes Hanneke

Verdorie Hanneke, het zit jullie echt niet mee (en dat is nog zacht uitgedrukt).

Ik hoop dat jullie Mauw er snel bovenop komt.

Veel sterkte en beterschap voor jullie pluizebolletje.

Liefs,

Tessie

Jullie krijgen nogal wat voor jullie kiezen, zeg.
Ik ben echt zoveel met jullie bezig deze weken.
Volgens mij moeten jullie vrijdag ook weer naar het ziekenhuis, toch?
Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop voor jullie dat Mauw er gauw weer bovenop komt.

Groetjes,
Geeske

He bah zeg! Het houdt idd niet op bij jullie!
Ik hoop dat de kat snel opknapt! (Kat van mijn ouders had deze verschijnselen ook! Is ook goed gekomen)
Sterkte meid!!!! Blijf aan je denken!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan