Hoe kan dit nou ?????

Hoi Hoi meiden van het januari forum,

weet niet wat het is maar ik kan mijn broeken niet meer verdragen mijn buik doet er echt zeer van zo strak zitten ze, maaaaaaaarrrrrrrrrrrr ik ben nog maar 5 weken en 4 dagen hoe kan dat nou???? misschien mijn darmen die vervelend en opgezet zijn ben ook al 1,5 kilo aangekomen??????????. Maar goed bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje ben ik 30 kilo aangekomen zonder dat ik er iets geks voor deed. Misschien gaat dat nu wel weer zo LEKKER DAN!!!! Moet ik weer afvallen in januari hahahaha.
Mijn schoonmoeder kwam daarnet langs en had een heerlijk broodje van de maand mee. Maar nou had ik een beetje schrik omdat ik zag dat er noorse garnalen op zaten in kerriesaus met komkommer sla tomaatjes enz enz enz. Die noorse garanalen had ik volgens mij niet mogen hebben maar weet het niet zeker, ik ben niet echt een persoon die me zelf meteen helemaal druk maakt om zoiets maar wil het wel graag weten voor de volgende keer. Het broodje smaakte ENORM GOED MMMMMMM lekker fris.

Nou meiden de groeten weer en tot de volgende keer

Dikke kus van Leonie
 

he leonie,
ik ben nu 9 weken zwanger,en dat je buik zo snel groeit na de eerste zwangerschap is heel normaal,ik heb er ook last van!!!!! de verloskundige heeft verteld,dat dit komt,omdat je baarmoeder na de eerste zwangerschap een behoorlijke groeispurt maakt,en dat dit erg gevoelig kan zijn,en dus ook veel eerder een buikje ziet!!! geniet ervan! ik heb vanmorgen een leuke linnen broek bij miss etam gekocht,een positie broek zit veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder!!!!
en die garnalen..........geen probleem hoor,ik eet ook gewoon vis salades

goetjes
 
hoi hoi.

ik ben in januari bevallen van mijn zoontje en woonde toen nog in duitsland.
mijn zwangerschap liep niet helemaal zoals het moest gaan en in heb dan ook de laatste maand in het ziekenhuis gelegen.
en met het eten kreeg ik allemaal dengen die je hier in nederland niet mag eten tijdens de zwangerschap.
ik vond dat wel raar.
maar ik heb het wel gegeten want in het ziekenhuis denk ik dat ze wel weten wat je wel en niet mag hebben in de zwangerschap.
dus eet gewoon lekker door wat je normaal ook doet.

groetjes nh

 
Hoi ik ben ook   inverwachting van de 2e. Iets verder dan jou geloof ik.Ik pas gelukkig nog wel   in mijn kleren en     ben dus benieuwd   hoelang nog. Volgende week met vriendinnen winkelen en dan kan ik   nog geen eens nieuwe kleren kopen want niemand   weet het nog.Da's   wel jammer .
Afgelopen weekend zijn we uit eten geweest en heb ik ook wel een beetje rood   vlees gehad.Ik heb er van genoten en   voor een keer   hopelijk niet   erg!
Groetjes Suzanne
 
Ha Leonie,

Wij zijn zwanger van ons eerste kiddie. Super spannend natuurlijk, maar jullie weten dat beter dan ik...
Zelf kon ik bij 6 weken mijn spijkerbroeken niet meer vast doen. Als er enige druk op mijn buik komt moet ik rennen naar de wc-pot! Bah! Ik ben nu 8 weken maar ik heb er minder last van. Het waren echt mijn darmen die opspeelde...
Ik wens je succes en veel plezier met jullie grote wonder in je buik.
Groetjes J
 
Terug
Bovenaan