Hoe kan dit nou???

Renzo at vorige week een paar dagen heel slecht ik ben toen van 210cc naar 180cc gegaan en ik moet zeggen ik heb daar heel veel aan gehad aan die tip van jullie.
Maar nu al sinds zaterdag slaapt hij wel overdag gewoon goed net als anders .....maar zodra ik hem savonds zn fles heb gegeven en naar bed breng is het drama en niet zon beetje ook...ik ben niet flauw met hem laten huilen want ik denk steeds hij huilt zich dan wel in slaap....normaal leg ik hem weg en hij slaapt...maar nu 1ste zaterdag pfffffff gillen krijsen schone luier aangedaan nog maar boertje gelaten en ff getroost maar nee meneer heeft werkelijk tot half 11 liggen gillen(vanaf 8uur ongeveer).........gister precies zo hij krijst zo hard dat hij al helemaal schor is en voor de rest van de dag is hij wel meer jengeliger dan anders maar nog niet vervelend hij lacht nog erg veel..........vanavond leg ik hem weer om kwart over 7 na zijn fles op bed en meneer GILT KRIJST al vanaf die tijd ....ik ben nu zo onderhand wel de wanhoop nabij en wil hem er zoooo graag uit halen maar dat verdom ik sorry dat ik dat zo grof zeg maar als ik daar aan begin is het elke avond raak ben ik bang voor.......Heeft iemand misschien een tip voor me of dit ook meegemaakt of nog?????

pffffffffff ik vind het zo zielig als hij zon verdriet heeft

weet niet, krijgt ie misschien tandjes?? Kinderen huilen dan wat meer, eten soms slechter...tis maar een ideetje, heb het idee dat dat met mijn dochtertje nu ook aan de hand is, huilt wat meer, slaapt slechter in maar bijt ook overal op en kwijlt wat meer en wil de fles ook niet meer meteen pakken maar heeft enige aansporing nodig en voorheen wel.

Geen tips, maar ik denk dat dit soort dingen fases zijn. Ons mopje weigert al twee dagen haar warme hap terwijl ze die hiervoor echt wegschrokte. Mijn ervaring is dat dit soort dingen meestal vanzelf weer overgaat, er valt weinig aan te sturen. Dus ik zou me niet zo bezwaard voelen om te troosten hoor, hij komt vanzelf wel weer in zijn oude of misschien juist wel weer een nieuw ritme. Maar misschien denk ik te makkellijk.

Succes!

Oh jee, wat vervelend. Nou wij laten Quinn echt niet langer dan 10 - 15 minuten huilen. Dat heeft geen enkele zin. Dan gaat hij toch weer even eruit en dan leggen we hem vaak 15 min. later er weer in en dan gaat het prima. Je zou denken dat hij dit dan elke avond doet, maar dat is dus niet zo. Hij gaat prima slapen normaal.
Groetjes Veerle

ja normaal zou ik dat ook doen als hij gewoon huilde maar hij krijst eg de heleboel aan elkaar ik kijk het morgen ff aan ik ben al blij dat hij nu weer slaapt is alweer wel een keer wakker geweest .......maar kweet wel dat ik hem niet zolang meer laat gillen zoooo zielig

Misschien wilt hij nog graag ff bij je zijn. Misschien als je hem nog even laat spelen dat hij dan een beetje meer vermoeid is en beter in slaapt. En eventueel wat rijstebloem in zijn eten. Dan zijn ze wat meer verzadigd en slapen dan ook beter.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan