Hoe kan dit nu weer???

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand een idee of heeft iemand dit zelf ook gehad??        
Kom net bij de wc weg en weer helder draadtrekkend slijm. Maar mijn nod is toch echt vandaag/morgen (38dagen) dus wat kan dit betekenen. Ik had de 9e heel veel helder slijm en draadtrekkend maar dit is ook weer helder wel niet zoveel maar toch.

Helpppppppppp

hoi Beppie,

nee ik kan je ook niet verder helpen. Ik heb normaal gespoken alleen slijm rond mijn eisprong.
Succes in ieder geval.

Kheb geen idee wat dat betekend.
Je kunt je niet herinneren of je dat al eerder hebt gehad?

Ik las in een berichtje dat je al 2 kinderen hebt.
Ben je er nu meer mee bezig om zwanger te worden dan
toen je zwanger probeerde te worden ven hun?
Ben gewoon benieuwd.

Liefs, Nadine.

Nee ik ben er niet meer mee bezig maar wel genoeg denk ik. Je hebt zulke rare dingen af en toe en je voelt dingen dat ik denk dat heb ik nog niet eerder gehad.

Nee ik heb al twee kinderen dus je weet dat het kan en van die 2 was ik ook vrij snel zwanger dus je hoopt dat nu natuurlijk ook weer maar je weet het niet. Ik ben nu 30 en bij de eerste 25 dus leeftijd is ook een belangrijke rol bij het zwanger worden zeggen ze.

Ik bijf duimen voor jullie en mezelf. Morgen of vandaag nod dus afwachten maar

Hoi
Heb zelf niet echt diezelfde ervaring, maar weet wel   dat het niet bij iedereen hetzelfde is. Je hoort vaak de een zeggen dat die bij het uitblijven van de ongi (en zwanger zijn dan he) helemaal geen afscheiding heeft en de andere juist meer afscheiding. Zo ook de kleur van de afscheiding kan bij iedereen verschillend zijn. Hier schiet je dus niks mee op. Sorry, ik denk dat de tijd het zal leren.Hoop in ieder geval voor je dat het een voorteken is dat je zwanger bent.

Beppie,

Normaal heb ik altijd veel 'witte,dikke,vloed' voordat ik ongesteld wordt (1 tot 2 dagen ervoor). Deze keer  had ik het ook (minder veel en helderder), alleen was het ook draderig en.. ik ben zwanger. Ik hoop voor jou hetzelfde!
Heel veel succes!!

Terug
Bovenaan