hoe kan dit? / Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nu snap ik er helemaal niks meer van!!!
Eergisteren had ik mijn NOD, gisteren getest een licht streepje.
Vandaag zou ik nog eens testen voor alle zekerheid, ben ik vanochtend ineens hartstikke ongi. En ook maar even, het is nu eigenlijk alweer zo goed als over.
Hoe kan je een positieve test hebben en dan toch ongi worden?!?!?!

liefs Laris

hoi Laris,
dat is wel gek zeg. Je schrijft dat je ineens hardstikke ongi werd, was het echt veel? Anders kan het misschien innestelingsbloed zijn, anders heb je misschien een heel vroege miskraam,
spannend zeg, afwachten hoe het verder loopt,
sterkte ermee,

groet,
Patricia

raar zeg eerst positief jij helemaal blij en dan ineens ongi,ik zou als ik jou was nu nog even afwachten hoe lang het bloeden blijft .Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent hoor wat is ons lichaam en zwanger worden toch een raar iets he suc6 groetjes

He Laris,
Wat vervelend zeg. Hou ff in de gaten hoe lang je bloedverlies hebt, en hoe vaak.
Kan idd vroege miskraam zijn, maar ook als je wel zwanger bent, kun je af en toe last van bloedingen hebben. Baarmoeder etc is extra goed doorbloed als je zwanger bent en er kan door het minste of geringste een adertje knappen en bloeverlies geven. Is bij ieder mens weer anders. Afwachten dus, en als je echt onzeker erover voelt, ga dan ff bij je HA langs.
Door middel van inwendige echo of bloedprikken kunnen ze vaststellen of je idd zwanger bent of niet.

We zullen voor je duimen!
groetjes,
Dion

Hallo meiden,

Dank je voor jullie reacties. Vanavond heeft het dan toch echt doorgezet, heb nu ook steeds krampen tijdens het bloedverlies. Dat heb ik nooit gehad tijdens mn ongi.
Mijn man houdt nog stiekem hoop, dan zegtie dat het toch wel vaker voorkomt dat vrouwen zwanger zijn en bloedverlies hebben.
Maar bij mijn eerste heb ik daar nooit last van gehad, dus denk dat we door moeten voor een volgende ronde.
Mijn man wil ik ook dat ik na mijn menstruatie toch nog een test ga doen voor alle zekerheid, ik denk dat dat zinloos is.
Ik ga ook niet graag naar de HA, ben altijd bang dat ik me aanstel. Vandaar dat ik het hier voorleg.

liefs, Larissa

Terug
Bovenaan