Hoe kan dit..?

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb meestal een cyclus van 55 dagen. Nu heb ik 29 juli een ovulatie test gedaan en die was positief nu is het 9 dagen na ovulatie en heb ik donkere afscheiding en net na de wc zaten er klein stolsel bij en helder bloed. Is dit de menstruatie heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik had rond 20 augustus ongesteld moeten worden</p><p style="text-align: left;"> Ik heb dit nooit eerder gehad. </p>

Op internet daar iets over vinden is lastig! Omdat iedereen anders is, er staat bijvoorbeel ook dat het hooguit 1 of max 2 dagen is terwijl ik veel ervaringen hoor van vrouwen met een innestelingsbloeding van 3 4 of zelfs 5 dagen.
Veel vrouwen verwaren een innestelingsbloeding met een wat vroegere menstruatie zegt internet dus als het te verwarren is met een menstruatie kan het ook wat meer bloed zijn.
Je kunt niets anders dan afwachten en kijken of het morgen of overmorgen nog zo is.

Bedankt voor je reactie! Ik wacht rustig af.. bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit nooit gehad. Altijd 2 maanden tussen de menstruaties

Ik heb op dit moment soort gelijke situatie.
Mijn cyclus is netjes 28 dagen, menstruatie 4 dagen. 14 juli was eerste dag vorige menstruatie, rond de 27e eisprong en 10 aug. Verwacht ik mijn menstruatie.
Echter heb ik sinds Zondag bruinige afscheiding. Dit zou voor mijn menstruatie veel te vroeg zijn!! Het is niet veel in totaal die 3 dagen misschien 1 verbandje vol als ik dat gebruikt had. Dus het is echt weinig, maar wel al een aantal dagen.
Alles kan dus! Het is helaas afwachten en hopen dat de menstruatie uitblijft.

Liefs, 

Het is een beetje draderig bloed nu het is wel veel maar wel veel mindet als mijn normale menstruatie.  

Terug
Bovenaan