hoe kan dit??????????

A

Anoniem

Guest
Help wat doet me lichaam nu weer. mijn NOD is pas 8 juni en toen ik net stond te douchen verloor ik een druppel bruin bloed ( niet echt smakkelijk ). Heb nog niet   het gevoel ongi te worden. Normaal is mijn cyclus 28/29 dagen. Ben 2 maanden geleden gestopt met de pil maar ik  heb eigenlijk altijd een normale cyclus gehad. Wat kan dit zijn?

Groetjes Linda

Hey hallo,

Ja het kan van alles zijn natuurlijk!!!
Je weet het nooit, je kunt last hebben van innestelingsbloeding, maar je lichaam kan je ook gewoon voor de gek houden!!!!
Ja blijft moeilijk, zou gewoon je NOD afwachten en dan gaan testen als je die niet krijgt!!!
Ga voor je duimen!!!! Succes!!!

Liefs Sandy

Hoi Meiden,

Snap er niets meer van! Zoals ik eergisteren vertelde was ik wat bruinbloed verloren s,nachts niets meer en de hele zondag niets. Zondasgavond licht bloed verlies helder van kleur maar niet echt rood s,nacht niets en nu ook niets. Gisterenavond was ik best heel erg teleurgesteld want ik dacht echt ongi te worden. Heeft iemand dit weleens gehad?

Groetjes linda

Hoi Linda,
ik ben zelf begin januari gestopt met de pil kreeg ik ook ineens bruine afscheiding, heb zo''n drie maanden aangehouden en ook niet echt meer ongesteld geworden, dus ik gelijk denken van zal ik niet zwanger zijn, dus ik naar de dokter toe nou ja die zei mij   dat het gewoon oud stolsel bloed is wat je lichaam uit moet is een normaal proces.
en inderdaad daarna ben ik ook gewoon weer ongesteld geworden ( helaas). ik hoop dat je hier voldoende aan hebt met dit antwoordt.

Terug
Bovenaan