Hoe kan dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet even iets kwijt. Wij hebben geklust in rond de juiste tijd. de 1,5 week daarna had ik ineens veel verschijnselen die op zwangerschap konden duiden. Naarmate mijn NOD op 28 januari naderde werden de verschijnselen minder. Toen ik op vrijdagavond thuiskwam zag ik dat ik een beetje bloed had verloren maar het leek een beetje oud bloed. Ik dacht dat ik dus ongesteld was geworden, maar het bleef heel weinig terwijl ik normaal ontzettend erg vloei. Vandaag lijkt het zelfs te zijn gestopt. Ik heb een test gedaan maar die was negatief.
Wat denken jullie ervan?

Groetjes Cheetah

Hoi

Ik weet niet of je regelmatig ongesteld ben maar misschien heb je je ei wat later
gehad . Doe over een paar dagen nog een test misschien is die dan wel positief
Ik ga voor je duimen heel veel succes
groetjes Corina

Het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hier heb ik al wel wat meer over gehoord/ gelezen. Het eitje hecht zich dan in het baarmoederslijmvlies en er kan daardoor wat bloed verloren gaan.
Waarschijnlijk heb je je eisprong dan wel wat later als verwacht gehad.
Je kunt hier op het internet denk ik voldoende over vinden (google e.d.).
Suc6 ermee, en laat even weten hoe het verder gaat.

Liefs,

Twinkel3

hallo meiden bedankt voor jullie reactie!
Maar helaas na 2 dagen helemaal niks ben ik ineens mega ongi geworden niet normaal meer. maar ja dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben denk ik dan maar. Dus op naar februari.
Hoe staat het bij julli ervoor?

Groetjes C

Hoi Cheetah

Ik kan mij helemaal bij jou aansluiten bij mij liep het
precies het zelfde ook de nod was het zelfde.Ook ik
sterk het vermoeden dat ik zwanger was.Maar begon
ook donkerbruin bloed te verliezen toen was het weer
helemaal weg maar sinds vandaag mega ongesteld.
Ik heb gisteren nog wel een test gedaan maar ook neg
atief.Maar weten nu inderdaad waar we aan toe zijn.Ik
Hoop dat wij volgende maand de gelukkige zijn.

Groetjes anita

Wat vervelend he!
Maar welke dag neem jij nou om uit te rekenen wanneer je eisprong is?
gewoon vanaf het begin of vanf de dag dat je echt mega ongesteld werd? Bij mij scheelt dat namelijk bijna week. Dus welke dag hou jij aan?

Terug
Bovenaan