<p>Hi dames, ik zit al een paar dagen voor een (soort van) raadsel en ik heb besloten om er toch maar een topic over te maken. Misschien dat iemand dit herkent namelijk.</p><p>Ik ben al een jaar geleden gestopt met anticonceptie. Sindsdien heb ik een regelmatige (maar lange) cyclus van 34 á 35 dagen. Ik weet nooit precies wanneer mijn ovulatie is, ik voel het ook niet en test het niet. Ik schat meestal een beetje in wanneer mijn vruchtbare periode is. </p><p>Ik heb mijn NOD deze maand op 22 juni en moet mijn ovulatie. rond 7/8/9 juni hebben gehad. Echter ben ik sinds afgelopen vrijdagavond, dag 24 van mijn cyclus, heel licht aan het bloeden. het bloed is bruinachtig. Inmiddels is het dinsdag en zo nu en dan komt er nog steeds bruinachtige bloeding uit. Dit alleen tijdens het plassen/afvegen, inlegkruisjes blijven schoon. </p><p>Ik vind deze situatie heel vreemd omdat mijn menstruatie na 4 dagen nog niet is doorgebroken en dat de bloeding al op dag 24 begon, terwijl ik meestal menstrueer op dag 34/35. Nooit eerder begon ik zo vroeg met een (lichte) bloeding.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit kan zijn? Ik denk er over na om zaterdag te testen als het dan nog niet is doorgebroken. </p>