Hoe kan dit???

Lieve meiden,

Ik vraag me echt iets af:
Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus. Mijn man en ik hebben vanaf dag 6 om de dag geklust.
Nu voel ik me vandaag misselijk, alleen dacht ik nu in week 3 te zitten en ik dacht dat ik dan nu nog niets zou kunnen voelen. Ben ook erg moe de laatste tijd.
Gisteren had ik steken bij mijn kruis om het zo maar te zeggen. Dus dacht ik: de eisprong. Maar vandaag misselijk, ik weet het ook niet meer??
Wat zou het nu zijn???

Liefs, Go

Misselijkheid kan door heel veel dingen veroorzaakt worden. Misschien wil je wel zo graga, dat je lichaam daarop reageert.

gewoon afwachten meid.

sterkte

Miep

Ik wil je niet afschrikken of iets, maar toen mijn mentruatie weg bleef tijdens pil gebruik was ik misselijk en moe en opgezet voor mijn gevoel en de test negatief dag in dag uit.
Toen hebben we besloten gepland zwanger te worden en ik werd gewoon op normale tijd ongesteld en de keer erna was ik zwanger, en hadden om de dag geklust.
Ik was 2 dagen overtijd toen ik teste, maar had verwacht een neg. test omdat ik me zo kut voelde van de buikpijn, menstruatie krampen en de test was positief..

Mijn lichaam gaf dus echt andere signalen af als die ik verwachtte.. ik moet ook toegeven ben nooit misselijk geweest gedurende me hele zwangerschap.

Enige wat je kan doen is wachten en dan testen.... succes

Tsja meid...

Wachten duurt lang...
Zeker als je zo graag wilt...en het nog verkeerd is
gegaan ook....oneerlijk hé.....

Probeer je er niet teveel op te focussen, want als
het straks niks blijkt te zijn is dat zo'n grote teleur-
stelling...

Maar natuurlijk wens ik je wel van harte toe dat er
iets aan het groeien is...

Maar ja, meid...het is niet niks wat je achter de rug
hebt...toch!?!

Probeer de tijd voor jezelf te nemen...hoe graag je
ook zou willen...

Wij willen ook weer graag...maar gaan ons er zeker
niet continue op focussen, werkt veel te veel spanning
in de hand...

Sterkte....            

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Het is inderdaad zo dat je na 2 miskramen te hebben gehad, het natuurlijk wel erg graag wil. Ik wil er inderdaad niet al te veel mee bezig te zijn, maar wel probeer ik tijdens de vruchtbare periode om de dag te klussen.
Verder zien we het wel.
Teleurgesteld ben ik zowieso wel als ik weer ongesteld ga worden, of ik er nu wel of niet mee bezig ben. Zo zit ik gewoon in elkaar.
Wel heerlijk dat ik mijn gevoelens met jullie kan delen.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan