hoe kan dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Deze maand begonnen met ovulatietesten, maar tot nu toe nog steeds geen positieve uitslag. Ik zit inmiddels al op dag 19 van mijn cycles... Ik snap er helemaal niets van en blijf maar gewoon door testen. Ik test steeds ongeveer op hetzelfde moment van de dag. Snapt iemand hoe dit kan, of die dit zelf ook heeft?!

Zo heel laat is dat niet, ik heb mijn ei heel laat, heb dan ook een lange cyclus, zo tussen dag 26 en dag 35 (!!) heb ik mijn ei.....

Hoeveelste ronde is dit? Misschien heb je je ei op een heel andere dag dan je tot nu toe dacht

Je kan ook goed letten op wat voor slijm/afscheiding je verliest. Ik heb voor en tijdens mijn ei heel helder glanzend slijm, beetje eiwit-achtig en best veel. Kun je tussen je vingers draden van trekken. Erna verandert dit vrij snel in dik, dof en cremig, geen dradentreekend slijm. 2 weken erna is altijd mijn menstruatie. Eigenlijk heel handig! Het enige nadeel is dat het "slijm"vd man er ook zo helder en dradentrekkend uitziet dus dat kan verwarrend zijn.

@Linda: Wij zitten inmiddels in ronde 7, maar ik dacht idd altijd dat ik zo rond 2 weken na mijn menstruatie mijn eisprond had en daar ook rekening mee gehouden met 'klussen'. Ik denk idd dat we de eisprong steeds gemist hebben, dus de ov.testen geven hopelijk een hoop duidelijkheid!

@mamma-anne: Ik vind het erg lastig om de naderende eispong te herkennen aan je afscheiding, precies wat je zegt omdat het 'slijm' van mijn vriend ook draderig is. Hmm, niet echt heel smakelijk.. Sorry dames!

Ik heb wel goede hoop deze maand! Het blijkt nu dat we steeds op het verkeerde moment hebben geklust, dus nu maar duimen!!

Terug
Bovenaan