hoe kan het dat ik nog steeds geen papieren heb voor inenten???

Hey meiden,

Nou zo een beetje iedereen hefet volgens mij een oproep gehad om zich in te laten enten tegen de MG. Ik dus nog niet.... is wel vreemd realiseer k me nu! Wat doe k nu?

Liefs Janne

maandag gelijk bellen; ik heb hem via de huisarts, via de verloskundige en vanmorgen via de gynaecoloog.... die denken; zo hebben we d'r zeker!!!

Gaat het goed lieve Janne?

ja maar even doen ja! Met mij gaat t goed, met jou minder las k! Meid nog even volhouden!! Voor je het weet is het donderdag! Ik ben alleen bang dat k het staartje van de MG al heb gehad... niet zo heel ernstig, maar wel 2 dagen hondsberoerd en nu nog veel moe en zere benen enzo... dus weet niet hoe of wat! Nou ja k moet sowieso woensdag naar de VK dus kan k t gelijk even vragen! Donderdag hebben ze bij ons de inentingen! Dus dan ben k ook op tijd als k t doe!
Ik vind t nog steeds moeilijk!

Nou ja ben blij dat jij de keuze hebt gemaakt!

Verder alles wel oke bij jou?

Liefs Janne

Hoi Janne,

wat je zou kunnen vragen is of ze willen prikken op antistoffen... wanneer je de MG gehad zou hebben dan moet je nu antistoffen in je bloed hebben... zou je in principe geen vaccinatie meer nodig hebben...

is het proberen waard... maar dan zou ik wel eerder laten prikken dan donderdag... weet niet hoe lang de resultaten van de kweek op zich laten wachten...

Ach, met mij komt het allemaal wel goed... net als jullie; even volhouden nog.......

Dikke XXX

Hoi, had zelf de huisarts gebeld...
De assistente wist nog van niks en na overleg met de ha zei ze dat er brieven rond werden gestuurd voor een oproep.
En de vk gaf een folder mee.

Ga de prik een donderdag wel halen, dat kan tussen 19 en 20 uur.
Zou wel mega druk worden...

Om mij heen word iedereen verkouden en hoesten, wil het risico niet nemen.
En met een gerust hart ergens naar toe gaan.
Ik kan er wel om denken maar denken de mensen ook aan mij als ze ziek zijn..????????!!!!!

Groetjes Natasja

Hoi, had zelf de huisarts gebeld...
De assistente wist nog van niks en na overleg met de ha zei ze dat er brieven rond werden gestuurd voor een oproep.
En de vk gaf een folder mee.

Ga de prik een donderdag wel halen, dat kan tussen 19 en 20 uur.
Zou wel mega druk worden...

Om mij heen word iedereen verkouden en hoesten, wil het risico niet nemen.
En met een gerust hart ergens naar toe gaan.
Ik kan er wel om denken maar denken de mensen ook aan mij als ze ziek zijn..????????!!!!!

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan