Hoe kan het dat.....

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande mama's en al zwangeren...

Hoe kan het dat sommige vrouwen bloedverliezen op hun NOD DAG en later blijkt dat dit de innesteling is? Deze heb je toch altijd voor je NOD of evt niet?
Ik hoop dat er iemand is de mijn vraag kan beantwoorden..
Fijn weekend en voor iedereeen klus ze en veel succes!!!

Groetjes lili

quote: lili025 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2006 16:30:23'));

Hallo aanstaande mama's en al zwangeren...

Hoe kan het dat sommige vrouwen bloedverliezen op hun NOD DAG en later blijkt dat dit de innesteling is? Deze heb je toch altijd voor je NOD of evt niet?
Ik hoop dat er iemand is de mijn vraag kan beantwoorden..
Fijn weekend en voor iedereeen klus ze en veel succes!!!

Groetjes lili

Hoi,
Ik denk niet dat ik jou vraag goed kan beantwoorden, maar toch....
Ik hoor inderdaad ook vaak dat vrouwen rond hun nod bloed verliezen en dan denken dat ze ongesteld zijn. Volgens mij is je innesteling 9 dagen na je vruchtbare periode en dus een dag of 5 voor je nod. Dus hoe dit mogelijk is weet ik ook niet echt maar het schijnt te kunnen. Een vrouwenlichaam zit nou eenmaal raar in elkaar.
Ik hoop dat je van 1 van de andere meiden wel een antwoord krijgt waar je echt iets aan hebt.
Liefs Rene

Hmmm. ik denk dat het komt omdat het eitje zich de 1e periode blijft innestelen, steeds dieper in de baarmoederwand (?) en wanneer er dan wat bloed vrij komt heeft dit ook een aantal dagen nodig om je lichaam te verlaten.
Doe maar es een tampontest voor je ongi, het heeft bij mij wel es 4 dagen geduurd voordat het toen uieindelijk doorzette!

Hoop dat mijn theorie klopt,
Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan