Hoe kan ik foto's plaatsen???

Hii!!

Kan iemand uitleggen hoe je foto's plaatst op dit forum? Knippen en plakken werkt (vanaf hier ig) niet.... Hoe werkt dat met die hyperlinks??? Ik heb het daarmee geprobeerd van af een webalbum > ook géén suc6....

snik... kan iemand me helpen?

xx

vreselijk systeem he? Heb ook zitten kloten (excuses le mot) voordat ik m'n fotootjes erop had!

Wat het beste werkt, is vanuit Hyves je foto's kopieeren en dan gewoon in het teksvlak plakken... Blijkbaar hebben ze dan het juiste formaat.
Maar vanmiddag lukte zelfs dat niet! Toen heb ik alle tekst uit het berichtje gehaald en alleen de foto's geplaatst. Dat lukte wel...

Bladeren door foto's op je computer lukt ook niet...

zucht
Maakt het leven van ons, hoogzwangere vrouwen, niet makkelijker!

liefz
liz

Hoi Lizzy,
Ik heb het geprobeerd, want mij lukt het ook steeds niet, maar dan krijg ik de melding:
Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.
Ik ga maar eens een mail sturen naar de site....

Sorry hoor!
Hahaha, zwangere theemuts ben ik! Je bedoelde gewoon 'knippen' en 'plakken' op de foto. Niet de URL kopieeren, duh.......... Maar wel eindelijk gelukt!!!!
Bedankt Lizzy!

Ok! Ik heb eindelijk ontdekt hoe ik hier foto's kan plaatsen, voor degene die er ook problemen mee hebben, mij lukt het op de volgende manier:

Ga op de foto staan die je wil plaatsen en klik niet op 'afbeelding kopiëren' , maar op: 'afbeeldingslocatie kopiëren' . Ga dan in dit scherm naar dat plaatje naast die smiley, voor extern plaatje invoegen, en haal die schuine streep weg uit de balk! Plak vervolgens de afbeeldingslocatie in de balk en klik op toevoegen.

Mij lukt het zo wel! Suc6

xxx

Terug
Bovenaan