hoe kies je een verloskundige?

Op basis van een kaartje van de huisarts dat ik mee had gekregen. Ik heb niet rondgebeld of gevraagd om eerlijk te zijn. Het betrof een groepspraktijk (zoals hier in Amsterdam sowieso veel voorkomt) en had het idee dat er altijd wel iemand tussen zou zitten met wie het zou klikken. Met nummer 2 en 3 was ik zo tevreden over deze praktijk dat ik ernaar terug ben gegaan.
 
Oke, ik heb de HA gebeld en hoef pas in week 8 langs te komen (over 2 weken).
De ass dacht ook dat ik pas in week 8 de VK hoefde te bellen. Heb even rond gekeken, hier waar ik woon zit er 1 dichtbij, maar vind haar nergens op internet. Ze is al wat ouder en miss toch al met pensioen? Ze was altijd heel bekend en heeft de halve stad op de wereld gezet. Heb nog een andere gevonden wel in de buurt, daar kan ik om 13.00 naar bellen voor spreekuur.
Thnx idgv voor je reactie!
x M
 
Gewoon bellen en rondkijken, ligt aan het aanbod ook.
hier heb je 2 groepspraktijken en eentje was dichtste bij, zag er wel vrolijk uit dat gebouw en tot dusver bevalt het mij goed.

Ik heb geen folders gekregen, ass van ha zei gewoon dat ik een verloskundige moest regelen en dus maar gaan google-en en telefoonboeken.

we hebben 4 verloskundigen in de praktijk en de 4e heb ik vorige week ontmoet en ben nu 36w4d. maar alle 4 leuke vrouwen.
 
Ik heb toen aan een vriendin gevraagd of zij tevreden was over haar praktijk. Dat bleek zeker zo te zijn, dus was de keuze snel gemaakt ;)
 
bij ons kun je niet eens kiezen....
wij wonen in een kleine stad en daar zit maar 1 praktijk met 4 vk's...

dus dan ben je snel klaar!
zit nu trouwens bij de gyn. maar dat schiet helemaal niet op, je zult maar af moeten wachten wie je aan je bed hebt.... kleine kans dat het mijn eigen gyn. is!
 
Terug
Bovenaan