hoe kijken jullie op dit moment naar jezelf?

A

Anoniem

Guest
Ik krijg veel complimenten over hoe goed ik er uit. Nou vind ik dat ook wel. Maar alleen zolang ik mijn kleding aan heb. Vandaag bij mensendieck therapie zag ik me door al die spiegels van voren en van achteren. Ik voelde me echt breed. Waar is mijn taille? Begin me wel echt een olifantje te voelen. Ik vraag ook wel eens aan mijn partner of hij mij nog wel mooi vindt. Hij zegt natuurlijk ja. Maar ik voel me met die grote onderbroeken en zwangerschapsbh's verrre van sexy.

Ja sorry dat ik zo klaag maar af en toe heb je effe zo'n bui

jufanne 31 week

hoi

nou ik voel me op dit moment heel dik en aan de ene kant wil ik wel pronken met mijn buik maar aan de andere kant vind ik hem al heel dik vergeleken met de eerste.ik denk dat het gewoon bij deze periode hoort.het gaat bij mij ook allemaal al wat moeizamer   ben snel moe. gr wendy 27,5 wk

Nu het 'vol' begint te raken van binnen, voel ik mij ook 'vol'.

Dat leuke ronde buikje wordt nu langzamerhand een buik en het aankomen is ineens veel meer geworden.

Nog 8 weekjes, maar denk dat ik mooi de 20e al stop met werken.

Voel mij steeds lomper en zwaarder worden.

Zelfs onze bankstoelen krijg ik al niet meer van hun plek. Slappe muts haha!!!

Toch zou ik het zwanger zijn nog niet willen missen........

groetjes G.

Als ik in de spiegel kijk dan zie ik echt zo'n puntbuik en ik moet nog zo'n 10 wkn (ben nu 28 1/2 wk en krijg een geplande keizersnede, dus die zal zo over 10 wkn zijn).

Mijn man zei nog vorige week tegen me: vraag je je nou nooit eens af hoe dit weer moet goedkomen na de zwangerschap? (en bedankt he??)

Voor de rest vind ik het wel erg leuk dat mensen echt kunnen zien dat je zwanger bent en je komplimentjes over je buik krijgt.

Groetjes Renata.

Ik krijg ook veel complimenten van mensen over hoe ik er uit zie. Ik heb een echte puntbuik en mensen zeggen dat ze aan de achterkant niet kunnen zien dat ik zwanger ben en dit dus supermooi vinden.
Persoonlijk is het enige waar ik tevreden over ben mijn huid. Meestal heb ik grove porieën en snel last van pukkels maar als ik zwanger ben is mijn huid veel gaver. Dat vind ik dus wel mooi. Verder voel ik me vooral dik en lomp. Kom soms maar moeilijk uit een stoel of bank en ben veel trager dan voorheen. Ik heb twee keer zo veel tijd nodig om iets te doen. Als ik foto ´s van mezelf zie dan vind ik echt dat ik een kamerolifant ben maar volgens iedereen ben ik veel slanker dan bij Ruben. Ook ben ik niet tevreden over mijn garderobe, al heb ik best mooie positiekleding. Het zit/staat me gewoon niet voor mijn gevoel. Ik ben blij als ik straks weer in mijn vertrouwde kloffie kan! Hoe lang dat zal duren weet ik niet

groet,
Jinny

ik vind t ook soms vervelend hoor om wat dikker te worden.. ik ben nu 30 wkn en 9 kilo aangekomen..ik heb een vrij kleine buik dus niemand ziet echt dat ik zwanger ben maar ik merk wel dat de kilo's aan mijn armen en kont gaan zitten en dat is soms vervelend als je in de spiegel kijkt of merkt dat je truitje knelt bij je armen..

Maar het hoort er allemaal bij en de kilo's gaan er  straks weer af..
Ik las vorige week nog dat je zowiezo 12 kilo gewicht meedraagt..baarmoeder, placenta, vruchtwater, extra bloed,kindje enz. dus die zijn er zowiezo snel weer af neem ik aan..
En door alle spanningen straks die een baby met zich mee brengt en het lopen voor de kraamvisite werkt ook wel mee denk ik :)

hoi meiden

ik weet dat ik mezelf heel mooi zou moeten vinden en zo maar ik voel me ook echt een kamer olifant
ben 2 weekjes op vkantie geweest en heb het echt rustig aan gedaan maar ja hoor 4 kilo erbij!!!
gaat echt nergens over
iedereen vind dat ik niet moet zeuren maar ja tis wel mij lijf....
ben nu met 32 weken 13 kilo gegroeid ben benieuwd waar dit eindigt
begin ook echt last te kirjgen van dikke enkels en voeten
dus ook ik kijkt niet altijd even positief in de spiegel xx

Ik heb mazzel. Buiten m'n  buik is nergens iets teveel  aangekomen. Zelf vind ik het prachtig. Ook heb ik een betere huid (op een vaag zwangerschapsmasker na) en  voller haar.
Alleen is mijn loopje wat minder elegant, waggel waggel.

Terug
Bovenaan