Hoe kijken mannen tegen de klusdagen aan?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames.....

Ben wel eens nieuwsgierig hoe mannen er tegen aan kijken over het bij houden van lijstjes van eisprong tot menstruatie en of ze zich gepusht voelen als ze weer aan klussen moeten alleen voor die ene bevruchting...
Moet toch na lange tijd vervelend worden voor ze als ze dan aan de bak moeten als het zover is.

Mijn ervaring,we zijn geen konijnen die elke dag doen maar gewoon als het ons uitkomt en als we zin in elkaar hebben

Groetjes Fran

Hay,

Mijn manlief weet meteen 'als ik weer eens wil klussen'.
We hebben het er wel af en toe over, dan vraagt hij zoiets als: Moeten we weer aan de slag?? Ha Ha. We lachen er dan om en hij heeft er niet zo'n moeite mee.
Het bijhouden van schema's of ovulatietesten enz. doen we niet aan.
We willen er niet al te veel mee bezig zijn, niet zo dat het ons leven een beetje gaat beheersen.
Hij houdt, al moet ik het zeggen, ook wel een beetje bij wanneer mijn NOD is. Ha Ha

Liefs, Go

mijn vriend vind het niet erg.
hij moet er wel om lachen.
vaak zegt hij zelf gaan we deze keer ovulatie testen doen of niet en wat voel voel jeje goed enz.
hij is wel heel lief.erg bijbetrokken wil ook alles weten wanneer we moeten klussen om de dag of elke dag.
toen ik 5 dagen overtijd was kwam hij aanzetten met een test.
bleek dat ik de 5e dag ongesteld werd erg jammer maar ja we gaan gewoon naar ronde 5

gr yvon

Terug
Bovenaan