Hoe kl*te kan je je voelen!!!

Dames,

Wat een kl*te dag zeg!!!! Zit echt slecht in mn vel. Het lijkt wel of alles me niet meer gegund is. Ik weet het, het is 1 dag en dan is het over maar toevallig heb ik vandaag een in en in slechte dag. Ik begon best goed, lekker schoongemaakt en van alles gedaan in huis. Maar toen kwam me vent thuis (mannen grrrr).
Ik ging boodschappen doen en moest bier halen. Thuisgekomen....shit!! bier vergeten. Nou nou, de hele wereld stond op zn kop hoor!!! Meneer had geen bier en ik moest maar een enkele reis naar me familie nemen.....
Nou ik ben echt wel een pitbull en laat me dat soort dingen echt niet zeggen hoor. Sja jee ik moet dit echt van me afschrijven en desnoods lachen jullie erom om eventuele herkenning maar ik kan echt door t lint gaan om dit soort dingen. Het meest klote van alles is dat ik 1 dag voor me vader zijn verjaardag zit die eigenlijk 70 geworden zou zijn. Over 4 dagen is zijn overlijdensdag, nu 8 jaar geleden. Hoe het komt weet ik niet want heb t al een paar jaar verwerkt maar ik ben er onbewust mee bezig vlak voor die dagen. Vanavond moesten we ook even naar het ziekenhuis naar een vriend van ons. Maar de laatste x dat ik daar was geweest was in januari dit jaar toen ik een miskraam kreeg. Nóg emotioneler natuurlijk!!!
Ik ben zonet onder de douche vandaan waar ik echt een mega potje heb zitten janken!!!!
Zo en dan nu even diep zuchten en weer verder.....
Bedankt voor het luisteren (lezen).

liefs Costa

Jeeee een boze man in huis omdat er geen bier gehaald is. Kan meneer met z'n luie donder niet zelf richting supermarkt gaan. Ik heb nog nooit voor een man lopen sjouwen met flessen danwel kratten bier. Dat doet ie zelf maar (die van mij drinkt bijna geen bier, dat scheelt ook).

En meid gooi het er hier maar uit hoor. Al die emtionele monenten in deze periode. Kan me voorstellen dat je juist in deze periode veel aan je vader moet denken. En dan weer naar het ziekenhuis wat ook weer emoties bovenhaalt. Alles tegelijk dus.

Hebben jij en je vriend het nu weer bij gelegd, wel lief zijn voor elkaar hoor. Ruzie heb je niets aan. Nou meid kop op en ik denk aan je vandaag.

Miep

hoi costa,

wat erg kan een mens zo zijn he? Alles weer een beetje beter? Lees anders even terug naar je reaktie op ineke dr "ode aan mijn vriend", dan weet je ook weer hoe hij ook kan zijn

veel liefs en succesmet alle emoties

He lieverd,

Wat een baaldag gisteren zeg! Hoop dat je vandaag een betere dag zult hebben.
Laat die vent zelf lekker zijn bier gaan halen en een stuk chocola voor jou!!
Schreef je nu dat je op dag 1 zat?? Je loopt toch ongeveer gelijk met mij dacht ik?
Ik zit met smart te wachten op berichtjes van mijn collega die over tijd is....zucht... ze is ook al 7 maanden bezig dus het is haar gegunt maar stiekem...
He, hou je taai!

Liefs Ineke

Oh, ik had weer es verkeert gelezen. Dat komt omdat ik eigenlijk andere dingen te doen heb dan hier beichtjes tikken... Hoop dat jullie wel lekker geklust hebben de afgelopen dagen.. en aat het deze maand es goed af zal lopen!! Dat je kan glimlachen om zulke onenigheden omdat er wel belangrijkere zaken zijn!
Toch een geweldige uitvinding he, zo'n douche en bad waar je je heerlijk kan terugtrekken en waar je tranen zo in het putje stromen..
Oke, zal in actie komen.

Tot later.

Hé Costa,

Wat een ...dag had jij zeg! Allemaal emoties op elkaar, mag het een onsje minder? Maar wanneer mensen overlijden of in het ziekenhuis gaan liggen heb je zelf zo weinig over te vertellen hè.

Ik vind het niet raar hoor dat je emotioneel wordt rond de verjaardag en sterfdatum van je vader. Als je het verwerkt hebt, wil toch niet zeggen dat je er nooit meer verdrietig om mag zijn of iemand niet meer mag missen?!? Mijn opa is zo'n 12 jaar geleden overleden en ik mis 'm nog steeds.  

En dan op toch al zo'n k-dag ook nog naar het ziekenhuis waar je slechte herinneringen bij hebt. Komende week mag ik ook weer naar het ziekenhuis waar ik voor de currettage geweest ben en ik zie daar ook  echt vreselijk  tegen op. Ik doe mijn best om er positief tegenaan te kijken, er gebeuren daar tenslotte ook heleboel goede dingen.

Hopelijk gaat het weer een stukje beter met je. Gewoon jezelf toestaan om verdrietig te zijn om je  vader hoor. Oja, en je mannetje zelf naar de super sturen als je bier vergeten bent, doe ik ook altijd want ik drink  dat spul  niet!

Liefs, Em

Lieve lieve meiden!!!
Jullie woorden doen me echt goed en ik voel me gelukkig ook weer wat beter. Dé dagen zijn voorbij en ik kan weer lekker verder. Lekker zeker want mijn lieve lieve mams heeft mij een gouden hand geboden ivm wat schulden waarvan ik echt overpannen dreigde te raken. Het was niet veel maar met een ww uitkering schiet het niet op en aangezien de schulden niet door mezelf waren ontstaan wilde ze me graag helpen. Phewwww......een moeder die een Engel is, kennen jullie dat?????????

Zaterdag waren we ff bij mams en mijn aller aller liefste zusje (NOT!!!!) maakte een heeele fijne en tactische opmerking. Mijn moeder heeft ooit 2 miskramen gehad. Bij 3 maanden en 1 bij 7 maanden. Bij die van 3 maanden lag ze in het ziekenhuis en vertelde dat zo aan ons. "Oh" zegt me zusje..."dat was zeker ......(ze noemde mijn naam)".

Ok.
Afijn, ik hoef verder niet te vertellen hóe mijn zusje is want die opmerking verteld alles he????

Nou meiden, cynisme is leuk als een ander er om kan lachen maar dat deed gelukkig niemand.

Een hele hele dikke knuffl voor jullie en meiden, laten we nou es zwanger worden ok???????

Liefs Costa

hoi hoi costa

ik  ben blij  te lezen dat het weer wat beter met je gaat... heel fijn

enne dat je een fijne dag met je moeder hed heb doorgebracht.. dat zijn belangrijke   momenten die je moet koesteren.. en wbt die opmerking.. nou ja wat een misplaatste grap.............gelukkig dat niemand erom kon lachen

ik hoop dat het de komende periode ook  stabiel blijft en dat je door de gouden hand van je mama weer wat ruimer bij kas komt te zitten zodat je jezelf ook eens kan verwennen............  en inderdaad engelen bestaan..

hee meid het ga je goed

heel veel liefs tobi

Terug
Bovenaan