Hoe klaarkomen??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Beetje genant, maar ik wil het jullie toch voorleggen.

Ik kom eigenlijk nooit echt klaar, hoe is dat bij jullie? En weet iemand wat ik er aan zou kunnen doen om wel eens klaar te komen?  Of wij samen natuurlijk??

Ik kijk uit naar jullie berichtjes...

Hey, dat geeft niks hoor dat je dat vraagt!

Ja, je kunt mischien met je hand of die van je vriend je gevoelige plekje (noem het  maar zo)  stimuleren. En dan voel je zelf wat je het lekkerst vind. Of je vriend kan het met zijn tong doen, het is maar net wat jij het prettigst vind. En dan moet het toch goed gaan komen.

He,

Ik had het ook bij mijn ex. en toen bij mijn nieuwe vriend nu sinds 2 jaar man had ik er in het begin ook last van, maar nu niet meer kan het soms 2x achter elkaar. Je kan het namelijk trainen. Als je je zelf bevredigd kom je dan wel klaar, misschien een te persoonlijke vraag.
Het heeft ook te maken met de controle over je bekkenbodumspier, Als ik die aanspan dat zijn ook je spieren rond je vagina ( klinkt allemaal heel raar ) kan ik sneller klaarkomen zelfs als ik niet zo veel zin heb. Span gewoon elke dag even die spieren aan rond de vagina je trekt hem als het waren naar binnen. Je kan ook je navel intrekken dan oefen je ze ook.
Maar al het belangrijkste is neem er de tijd voor wees lekker ontspannen niet te gespannen van o ik wil zo graag klaarkomen en wees duidelijk tegen je vriend wat je lekker vind.

ga lekker samen oefenen en geniet er van

Heel veel succes en een dikke knuffel snelly

Hoi,

Veel vrouwen komen niet klaar tijdens dé daad zeg maar. Dus probeer, net als eerder gesuggeerd, op een andere manier. Met de hand of tong... Of is het juist het probleem dat dat niet lukt??

Groetjes
Anoek

Hi!

Ik ben het helemaal met Anouk eens. Bij mij lukt 'het' niet tijdens de daad zelf, maar daar heb ik geen problemen mee!   We weten dit samen, dus het is iedere keer wel heel fijn, en ik mis het niet dat het niet tijdens de daad zelf gebeurd, meestal direct ervoor of erna, bespreek het met je partner als het kan!

suc6

Terug
Bovenaan