hoe klein ook... toch al eigen persoonlijkheden...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
eigenlijk nav de topic van Eveline.... het valt me steeds meer op dat hoe klein die baby's ook zijn, ze echt allemaal een eigen persoonlijkheid hebben.
Van te voren dacht ik echt een baby is toch een baby en die persoonlijkheidsontwikkeling zal wel later op gang komen... maar da's dus echt niet zo.
Leuk..
Groetjes Veerle

Jaaa, dat dacht ik ook van te voren!

Maar in Suze zie ik ook een uitgesproken karaktertje.  Ze  is dol op aandacht, een  lachebekje, kijkt mensen recht  aan met haar grote puppy-ogen, lacht en duikt dan soms weg in je hals of zo. Zo windt ze nu al iedereen om haar kleine vingertje.  
Ook is ze best wel een driftkop. Als ze een flesje krijgt en het prullen met slabbetjes duurt te lang dan is ze heel erg ongeduldig en dan zullen we het weten ook.  

groetjes,
Karin

whahha je haalt de woorden uit mijn mond. Jadey heeft er ook een koppie op zitten hoor. Ze heeft uit gevonden dat ze ook kan grommen???  en zodra iets niet snel genoeg gaat of zoals zij wil dat gaat ze grommen....whahahaha toch wel lastig als de babygym steeds uit je handen glipt en niet gewoon in je mond blijft zitten.
 gr tammy mv jadey 02-04

ja, dat is zeker zo!
senna weet precies wat ie wil. kan best een driftkop zijn en is een grote charmeur.
en echt een ontzettende lachebek. van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
heerlijk!!

liefs marijke

Ja wat is dat duidelijk he...Ilse was een ongelooflijke driftkop, als ik niet meteen kwam met een fles was het gelijk brullen...Naomi reageert veel rustiger, is ook lang niet zo snel van slag als Ilse

groetjes Yvonne

(en wat leuk dat je ze meteen al zo goed kent he...alsof ze er nooit niet zijn geweest - is dit goed nederlands?)

Terug
Bovenaan