hoe kom ik ee paar kilo aan

A

Anoniem

Guest
hallo

ik zit met een probleem ik blijf maar afvallen en dan weer een kilo erbij en er 2 weer af
ik weeg nu net 55 kilo en   ban 1.72 langen voel me er niet lekker bij ik eet ongeveer 7 keer per dag maar de kilo's vliegenn eraf voor mijn zwangerschap woog ik 58 op het laatst 72 en 2 dagen na mijn bevalling 58 en nu word het alleen maar minder ik eet iedere keer als Ruben ook de fles krijgt en een koekje enz hebben jullie nog tips
liefs ineke

Hoi,

Da's ook kl*te zeg.... en wat te doen..
Tja, veeeeeeeeeel koolhydraten eten, vooral PASTA'S en lekker veel saus erop knallen.
En meerdere borden pap per dag, eventueel met een klontje boter erbij.. uhhmmm ff denken.. wat nog meer...
Bananen zijn ook veel koolhydraten, of een banaan door de pap.
In principe moet je nu denken als een sporter, als bijv. een hardloper/fietser, en die soorten voeding tot je nemen, die zijn namelijk rijk aan koolhydraten.

Succes ermee!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Dat is vervelend! Is het  een idee om toch even langs de dieetist te gaan? Volgens mij kan je via de huisarts ook een verwijsbriefje krijgen en misschien ook even wat bloed laten prikken?

Sterkte ermee!

KT

poeh dat is ook vervelend
je zou gemakkelijk een paar kilootjes van mij mogen hebben
kon dat maar dan zou ik ze met de mail doorsturen hihi

ik denk regelmatig eten dat dat ook helpt dan blijf je op gewicht
savonds eten iets lekkers bij de tv of zo

ik weet niet of je veel sport? dan zou dat misschien ook minder moeten

ik zou eens naar de huisarts gaan is denk ik niet goed als je zoveel afvalt ineens
of heb je veel stress daar val je ook veel vanaf dan moet je wat meer onspannen yoga of zo gaan doen

ik zou het eigenlijk niet echt weten

succes ermee

Hoi Ineke,

Vervelend he die kilo's die maar niet willen blijven?
Ik heb het zelf ook, ik was al nooit de dikste maar na de bevalling.... Ik weet niet of je bv geeft, maar dat kostte mijn lichaam ook veel energie. Ik had toen ook steeds honger.

Maar goed buiten het wel of niet bv geven, voor jaren geleden ben ik bij een dietist geweest om dus aan te komen.
Voor mij helpt het als ik veel brood eet. 'Misschien dat het voor jouw ook helpt.
Ik at dan zo'n 8-10 plakken brood op een dag.
En tussendoor een keer een extra koekje en fruit. (wel gezond eten he?)

Succes!!

Groetjes Tinymama

Terug
Bovenaan