Hoe kom ik in godsnaam over me ex heen? waar ik nu 28 weken zwanger van ben

Ik begin echt gek te worden
Ik ben 21 jaar Kwoon sinds april opmezelf omdat me ex niet meer bij me moeder mocht komen
vervolgens wilde ik heel graag een 2de kindje erbij
En na 2 maanden was ik zwanger en toen ging alles fout
ik kwam erachter dat hij vreemdging hij begon me te slaan uit te schelden ik raakte me'n vriendinnen kwijt en nog steeds zie ik niet dat hij met me speeld
en telkens weer vergaf ik het hem
Omdat ik van hem hou en ik ben zwanger van hem kortom hij is het enige wat ik heb na me dochter.
Nog steeds gebruikt hij me en blijft hij af en toe bij me slapen hebben we sex en vervolgens laat hij niks meer van zich horen hij word er moe van als ik hem bel hij neemt gewoon ze telefoon niet op DAMM ik ben zwanger logies dat ik hem bel
Eergister was hij nog bij me en voelde hij de heletijd aan me buik masseerde het we hadden sex ennu laat hij helemaal niks van zich horen Ik word gewoon gek ik kan niet aan een andere jongen denken laat staan kijken omdat ik hem zo graag terug wil ook al weet ik dat hij me pijn doet en hij me niet gelukkig maakt wat moet ik nou??
hoe kunnen mannen zo ongevoelloos zijn hij heeft niet eens 1 ding voor ze kind gekocht
ligt het erraan dat hij antiliaans is Ik vind het zo moeilijk om alles in me 1 tjuh opnieuw weer mee te maken
Me dochter van 4 heb ik al alleen op moeten voeden (met hulp van me moeder) Nu sta ik er echt alleen voor en ik weet niet of ik het aankan
kan iemand me goed advies geven??

Ik denk dat het enige goede advies wat we je kunnen geven, niet het advies is wat je wilt horen,
maar wat je zelf ook wel weet; kap met hem voor je eigen veiligheid en die van je kinderen!
Zeker je kinderen hebben dit niet verdiend het minste wat je kan doen is hun veiligheid waarborgen! Dat vind ik in elk geval de plicht van elke moeder/vader!

Hey,

Ik hoor hier niet thuis, maar wilde toch even reageren!
Ik denk dat het meer de angst is om voor je gevoel er alleen voor te staan, dan dat je hem werkelijk wil, vertouw jezelf en accepteer de hulp van je moeder, maar laat die kerel los, wat geeft hij je buiten ellende en een rotgevoel, jij bent zoveel meer waard en je kinderen ook, je bent jong, zorg dat je jezelf op rit krijgt en dat een evt. man een aanvulling is op je leven maar niet JE LEVEN!
Hij komt voor sex, dat moet je hem echt niet meer geven, zolang je dat blijft doen, blijft hij je zo behandelen, stuur hem weg, een relatie draait om respect en liefde en dat heeft hij niet te bieden!
Geloof aub dat je het kan, praat met je moeder en laat je niet naar beneden halen, je moet aan jezelf je dochter en je baby to be denken!
En je hoeft ook niet aan een andere man te denken nu, dat is wel het laatste wat je nodig hebt, jij kunt voor je kinderen zorgen ook zonder man, ook financieel kun je het redden, zeker met wat hulp van je moeder, je kunt bijv alleenstaande ouderkorting krijgen en zelfs nog een aanvulling daarop, kinderbijslag en als je met je moeder een plan van aanpak maakt kom je er wel uit!!
Maar aub stuur die kerel weg, je kunt hem missen als kiespijn, ook al denk je nu misschien van niet, hij maakt je elke keer verdrietig en dat maakt het duizend keer zo moeilijk!!
Hou van jezelf je kinderen en je moeder en daarmee klaar!
Kom op meid je kan het!!

Liefs MJ, voorjaar 08

Ik hoor hier ook niet..maar denk meteen..Weg met die vent..Je bent maar goed voor 1 ding..laat je niet gebruiken..
Tenslotte ben je daar elke keer weer zelf bij..
Snap best dat je hoopt dat het goed komt, maar zeg nu zelf..gaat hij ooit veranderen?
Je oudste kindje is van een andere man begrijp ik??
Je bent een [ bewuste??] jonge mam, en weet vast wel wat goed is voor jezelf en je kinderen..Laat je moeder je helpen, daar heb je vast veel meer aan, en die houd zeker van je!!
Laat je vriend niet op je in praten..lees maar eens de voorbeelden die je zelf hier neerzet..Wat zou jij denken als iemand anders dat schreef??
Volg je hoofd..niet je hart!!
Succes..
Gr Rina

ik kom ook van het forum voorjaar 08 ...maar lozen die vent....ik snap wel dat het moeilijk is ,mede omdat het de vader is van je kindje ..maar je bent geen speelbal.Ik heb er ook een gehad die volgens mij vaker vreem is gegaan dan ik zelf weet.Ik moet wel zeggen ,ik heb geen kind van hem,maar ben wel blij dat ik er af ben.succes,karin

Terug
Bovenaan