hoe kom je de spannende weken door

Hoi allemaal

Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben na de 3e iui behandeling ( dit weten alleen onze ouders). Ik kan het wel uitschreeuwen van blijdschap. Nu is het natuurlijk nog allemaal pril en twijfel wat ik er mee zal doen qua vertellen. Stiekem wil ik het al aan iedereen vertellen over een week of wat maar wil eigenlijk ook wel wachten tot de 12 a 13 weken.. dan moet ik nu nog 6 weken wachten. hoe komen jullie de spannende tijd door?

hoi wij hebben het iedereen verteld als alles goed gaat is iedereen blij met je maar mocht het toch niet zo zijn kun je een hoop steun hebben aan je vrienden maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen wat voor jou goed voelt :) maar in iedergeval van harte en probeer te genieten
xx

Hetzelfde voor ons. Wij wachten aleen op de eerste echo (8wk) met vertellen.

Ik heb 2jaar geleden een miskraam gehad en toen wisten veel mensen dat ik zwanger was en ik moest nog een echo krijgen. Toen het mis bleek te zijn moest ik dat tegen al die mensen zeggen. Is op zich niet erg, maar het liefste wil je alleen steun van je naasten en niet van de rest (heb je ook niet zo zin in)

bij julia hebben we gewacht tot de eerste echo (8wk) en toen hebben we het tegen onze familie en goede vrienden verteld. Na de 12wk echo hebben we het van de daken afgeschreeuwd.

Met deze zwangerschap willen we ( of eigenlijk ik, want mijn vriend weet nog niet of jij dat wil) hetzelfde doen.

Als je het echt graag wilt vertellen, neem dat een goede vriendin in vertrouwen, zodat je toch je blijdschap kan uit, want er is niets leuker!!

Suc6

Gr Ilse

Wij hebben onze ouders en broers en zussen ingelicht, maar omdat ik in het buitenland woon en mijn familie in NL, vertel ik het hier ook aan een paar goede vrienden, om de blijdschap te delen en indien het mis gaat het verdriet.

Vanaf de eerste echo maken wij het wereldkundig ;-)

Gefeliciteerd!! Wij hebben het aan onze zoon van 9 verteld, beste vrienden en onze ouders. Verder proberen we het voor ons te houden. Heel moeilijk.

Gefeliciteerd!

En hoe ik de eerste weken door kom? Pffff NIET! Hahahaha!

Na mijn testverslaving nu een beetje rust, maar pas rust na de echo!

Groetjes!

Wij zitten nog een beetje in dubio qua vertellen of niet... Bij mijn vorige zwangerschappen hebben we het al wel vrij snel (na een paar dagen ofzo) verteld aan onze ouders en broers/zussen. En met een week of 8 aan vrienden enzo. Nu zitten we met 2 kinderen die we het graag willen vertellen, maar dan weet meteen iedereen het (want die 2 houden echt hun mond niet :) ).

En ja, die eerste weken blijven spannend... Gewoon maar doorgaan en hopen op een goede eerste echo en goed eerste trimester... Ik heb er al 2 rondlopen, dus afleiding en drukte genoeg :)

Terug
Bovenaan