Ons dochtertje heet Susanne.
Een jongensnaam hadden we al zolang als mijn vriend en ik bij elkaar zijn. De jongensnaam is namelijk de naam die mijn vriend de eerste dagen heeft gehad,volgens de ziekenhuispapieren, maar die zijn vader vergeten was bij de aangifte. Toevallig heb ik dat ook altijd al een mooie naam gevonden.
Pas de laatste maand wisten we een meisjesnaam. Ik vooral naar aftitelingen van films en namen in series gekeken maar alle namen die ik leuk vond, vond mijn vriend maar niets. Uiteindelijk stond er in een van die blaadjes van (volgens mij) jonge ouders 4 pagina's meisjesnamen en 4p jongensnamen. sávonds in bed samen de namen doorgenomen en we kwamen op 2 namen uit, uiteindelijk diegen gekozen die het beste bij de achternaam paste.
Na Suus haar geboorte heeft het wel een poos geduurd voor ik echt het gevoel had dat haar naam ook bij haar paste, maar goed tot 5 minuten naar haar geboorte gingen wij er nog vanuit dat het een jongen zou zijn (geen pretecho gemaakt hoor, gewoon altijd ons gevoel geweest).
Veel succes met zwanger worden en natuurlijk veel plezier met het uitzoeken van de namen.
groetjes Coby