hoe komen jullie aan je rust?

Dames,
ik denk dat ik wel voorzichtig de conclusie mag trekken dat de meesten van ons 's nachts om diverse redenen heel slecht en kort slapen. Nu hoor je van iedereen: wees uitgerust voor de bevalling. Prima maar als Klaas Vaak niet langs komt, dan komt hij niet langs. Nu is mijn vraag hoe komen jullie aan jullie rust? Hoe zorgen jullie dat jullie helemaal fit zijn voor DE dag der dagen?
Groetjes

ik slaap snachts gelukkig nog heel erg goed ik wordt 1 keer wakker om te plassen en dan slaap ik weer verder dus ben blij dat ik daar geen last van heb misschien kun je proberen overdag nog even te gaan liggen en uitrusten

Bij mij zijn de nachten erg wisselend.
Ene keer vaak eruit, zoals vannacht wel 6 keer om naar de wc te gaan.
Terwijl de andere keer ik er maar 2 keer uit hoef. Soms ga ik smiddags even op de bank liggen maar heb daar ook niet altijd de rust voor maar lig dan savonds op de bank te slapen voor de tv.
Dus ook ik vind het lastig om goed tot rust te komen.

Ik slaap ook wisselend 's nachts, wordt vooral wakker van de maagzuur.. Neem dan een pilletje en slaap weer verder. Ook slaap ik elke middag minimaal een uurtje en doe ik verder overdag rustig aan.. Gelukkig doet mijn vriend een hoop in de huishouding, en dit wordt onze eerste, dus heb ik die mogelijkheden ook.

rust? dat ken ik niet meer, helemaal deze week al niet met de griep hier in huis. ik lig nachten lang wakker, slaap overdag soms een uurtje met m'n zoon maar verder is het niet best. heb een antibiotica kuurtje gekregen want zoals ik nu ben, kan ik een bevalling helemaal niet aan.....

heey ik probeer gewoon te doen wat ik wil doen op een dag... (dat is gewoon 1 was per dag.. beetje stofzuigen... en de boel een beetje te opruimen..).. en als ik er zo moe van ben.. of weer zo'n rot nacht heb gehad ga ik effe in de middag effe slapen.. of lekker relax op de bank ouderwets borduren(ben bezig met een ouderwets abctje voor mijn kleine meid...) maar ik moet er wel bij zeggen.. dit is ons eerste kindje.. dus ik hoef totaal geen rekening te maken met andere of zo... maar iedereen die niet tot rust kan komen... heel veel succes...

hoi, ik neem rust door tussen de middag even te gaan liggen als de kids tenminste geen vakantie hebben. verder inderdaad het his opgeruimd houden, schoonmaken komt binnenkort wel weer. echt de noodzakelijke dingen doe ik uiteraard wel, of ik kijk manlief lief aan. niet teveel verre uitstapjes plannen.

Terug
Bovenaan