Hee meiden,
Ik ben heel benieuwd hoe jullie allemaal de dag doorkomen???
Ik heb een zoontje van 4 1/2 die zich ontzettend goed alleen kan vermaken. Tuurlijk krijgt hij op zijn tijd aandacht en doen we leuke dingen, maar hij speelt gewoon ook heel graag alleen...
We blijven nu 's morgens wel wat langer op bed liggen en komen dan pas rond half 10 beneden...
Dan gaan we ff ontbijten en start ik mijn computer op...
Ff kijken of er nieuws op het forum is...
Ik was een wasje, werk een wasje weg en stofzuig ff door het huis...
Maar daar ben ik dan om een uur of 11 of zo ook wel weer mee klaar...
Dus checken we het forum nog maar eens...
Nu heb ik afgelopen week op internet een spelletje ontdekt. Op www.spele.nl onder de puzzels solitaire en dan trisolitaire. Echt geweldig verslavend... Maar goed... Je doet wat om de tijd door te komen haha...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor veel andere dingen ook weinig puf heb....
Zoek echt niks meer te doen...
Dus internet een beetje mijn dag door.... haha
Morgen krijgt mijn man vakantie... Dus dan zal ik zowiezo wel wat minder aan de computer zitten.. Nie zo gezellie he...
Och en wie weet zijn we snel met andere dingen druk bezig... I hope so....
Zou wel zo leuk zijn als hij in zijn vakantie nog echt van ons wondertje kan en mag genieten en niet dat het pas in zijn laatste week geboren wordt omdat ik dan pas ingeleid ga worden (de VK zei nl dat ze dat pas na 42 wkn doen... en dat is zijn laatste vakantie week...) Nou ja... we zien wel.....
Ik computer maar weer wat verder... Heb het forum weer even gezien. heb weer een lang bericht geplaatst en ga zo maar weer eens mijn hyves bekijken en dan maar weer aan het solitaire...
Je doet wat haha...
Nou meiden, tot gauw!
Ben benieuwd hoe jullie dagen gevuld worden...
Liefs,
mama Peet
Ik ben heel benieuwd hoe jullie allemaal de dag doorkomen???
Ik heb een zoontje van 4 1/2 die zich ontzettend goed alleen kan vermaken. Tuurlijk krijgt hij op zijn tijd aandacht en doen we leuke dingen, maar hij speelt gewoon ook heel graag alleen...
We blijven nu 's morgens wel wat langer op bed liggen en komen dan pas rond half 10 beneden...
Dan gaan we ff ontbijten en start ik mijn computer op...
Ff kijken of er nieuws op het forum is...
Ik was een wasje, werk een wasje weg en stofzuig ff door het huis...
Maar daar ben ik dan om een uur of 11 of zo ook wel weer mee klaar...
Dus checken we het forum nog maar eens...
Nu heb ik afgelopen week op internet een spelletje ontdekt. Op www.spele.nl onder de puzzels solitaire en dan trisolitaire. Echt geweldig verslavend... Maar goed... Je doet wat om de tijd door te komen haha...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor veel andere dingen ook weinig puf heb....
Zoek echt niks meer te doen...
Dus internet een beetje mijn dag door.... haha
Morgen krijgt mijn man vakantie... Dus dan zal ik zowiezo wel wat minder aan de computer zitten.. Nie zo gezellie he...
Och en wie weet zijn we snel met andere dingen druk bezig... I hope so....
Zou wel zo leuk zijn als hij in zijn vakantie nog echt van ons wondertje kan en mag genieten en niet dat het pas in zijn laatste week geboren wordt omdat ik dan pas ingeleid ga worden (de VK zei nl dat ze dat pas na 42 wkn doen... en dat is zijn laatste vakantie week...) Nou ja... we zien wel.....
Ik computer maar weer wat verder... Heb het forum weer even gezien. heb weer een lang bericht geplaatst en ga zo maar weer eens mijn hyves bekijken en dan maar weer aan het solitaire...
Je doet wat haha...
Nou meiden, tot gauw!
Ben benieuwd hoe jullie dagen gevuld worden...
Liefs,
mama Peet