hoe komen jullie de dag door???

Hee meiden,

Ik ben heel benieuwd hoe jullie allemaal de dag doorkomen???
Ik heb een zoontje van 4 1/2 die zich ontzettend goed alleen kan vermaken. Tuurlijk krijgt hij op zijn tijd aandacht en doen we leuke dingen, maar hij speelt gewoon ook heel graag alleen...
We blijven nu 's morgens wel wat langer op bed liggen en komen dan pas rond half 10 beneden...
Dan gaan we ff ontbijten en start ik mijn computer op...
Ff kijken of er nieuws op het forum is...
Ik was een wasje, werk een wasje weg en stofzuig ff door het huis...
Maar daar ben ik dan om een uur of 11 of zo ook wel weer mee klaar...
Dus checken we het forum nog maar eens...
Nu heb ik afgelopen week op internet een spelletje ontdekt. Op www.spele.nl onder de puzzels solitaire en dan trisolitaire. Echt geweldig verslavend... Maar goed... Je doet wat om de tijd door te komen haha...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor veel andere dingen ook weinig puf heb....
Zoek echt niks meer te doen...
Dus internet een beetje mijn dag door.... haha
Morgen krijgt mijn man vakantie... Dus dan zal ik zowiezo wel wat minder aan de computer zitten.. Nie zo gezellie he...
Och en wie weet zijn we snel met andere dingen druk bezig... I hope so....
Zou wel zo leuk zijn als hij in zijn vakantie nog echt van ons wondertje kan en mag genieten en niet dat het pas in zijn laatste week geboren wordt omdat ik dan pas ingeleid ga worden (de VK zei nl dat ze dat pas na 42 wkn doen... en dat is zijn laatste vakantie week...) Nou ja... we zien wel.....

Ik computer maar weer wat verder... Heb het forum weer even gezien. heb weer een lang bericht geplaatst en ga zo maar weer eens mijn hyves bekijken en dan maar weer aan het solitaire...
Je doet wat haha...

Nou meiden, tot gauw!
Ben benieuwd hoe jullie dagen gevuld worden...

Liefs,
mama Peet

Ik verveel me dood deze laatste weken, ik heb wel een zoontje van 20 maanden die de nodige aandacht vraagt maar ik heb nergens geen energie meer voor. Verder doe ik de dagelijkse huishoudelijke klusjes zoals wassen, strijken, stoffen en zuigen maar verder zit ik alleen maar een beetje op de bank te hangen! Eigenlijk moet ik er van proberen te genieten want straks na de bevalling moet ik weer op zoek naar een nieuwe baan dus dan ben ik ineens weer een stuk drukker maar op zich vind ik het niet zo heel erg. Mijn wereldje is nu zo ontzettend klein dat ik er straks ook wel weer een toe ben om weer te gaan werken want ik ben geen mens om 5 dagen thuis te zitten. Waar ik wel ontzettend van baal dat het zulk rotweer is, mijn zoontje wil het liefst buiten spelen en is nu ontzettend zeurderig omdat hij niet naar buiten kan daar wordt ik op mijn beurt dan ook weer kriebelig van omdat ik bijna niks meer kan. Gelukkig heb ik 3 dagen per week oppas en ben ik even kindvrij en die dagen gebruik ik om mijn huis op orde te houden. Hoewel het straks weer druk zal worden met een baby erbij verlang ik toch wel weer naar mijn oude ik, als die buik verdwenen is zit je toch weer een heel stuk makkelijker in je lijf!

Groetjes en succes met de allerlaatste loodjes.

Puk

Ik doe ook vrij weinig de hele dag door. Ik lees veel voor, we gaan eens even boodschappen doen of we doen een bezoekje (of krijgen er één). Ivm mijn bekken kan ik in het huishouden niet zo veel, dus ik doe eens iets met de was, maar dat doe ik zo vaak dat er echt maar weinig was is!

We rommelen zo wat aan, zeg maar!

Kaskes

Ik kom de dag door met poetsen, poetsen, poetsen, poetsen!!! En dat was nodig want dat doe ik normaal veeel minder.
Ik merk echt dat de hormonen me drijven, gisteren heb ik al onze boekenkasten leeggehaald en alle boeken stuk voor stuk afgestoft en daarna afgenomen met een natte doek. Het werd pas gek yoen mijn vriend thuiskwam van zijn werk en ik met mij dikke buik op de grond zat tussen wel 300 boeken. Hij vind het allemaal maar hilarisch.

Vorig weekend erkte ik dat de deur van de kinderkamer opstond en bleek dat onze poes in de maxicosy had geplast. Ik kon haar wel wat aandoen.... Hoe doen jullie dat met huisdieren... zal ik hierover een apart topic aanmaken?

liefs Freetje

Terug
Bovenaan