hoe komen jullie de dagen door?

Moet eerlijk zeggen, dat ik de dagen beter doorkom omdat ik al twee kinderen heb lopen.
Vanmorgen nog even schoenen met mijn dochter gekocht, naar zwemles geweest, dutje gedaan, vanmiddag met man en kinderen naar de speeltuin in het park hier om de hoek. En elke avond denk je: wie weet begint het nu.
Morgen ben ik 39 weken, en ik mag nog één week proberen gewoon te bevallen, dus na zondag 18 april wordt het zowiezo een ks...
erg spannend!!

Ik ben inmiddels 4 dagen over....maar, heb idd ook 3 kids rondlopen. Dus iedere dag even naar school brengen en halen, zwemles, enz. Maar tussendoor verveel ik me gek hoor! Eigenlijk kan ik niet zoveel meer. Lezen en pc spelletjes boeien me op dit moment niet zoveel meer.
Morgen nog even een bruiloft, lekker een boottochtje en een bbq. We zullen zien, of ik dat nog haal. Stiekem hoop ik van niet...laat het vannacht maar komen, ik ben er klaar voor!

Petra

Ik ben inmiddels 4 dagen over....maar, heb idd ook 3 kids rondlopen. Dus iedere dag even naar school brengen en halen, zwemles, enz. Maar tussendoor verveel ik me gek hoor! Eigenlijk kan ik niet zoveel meer. Lezen en pc spelletjes boeien me op dit moment niet zoveel meer.
Morgen nog even een bruiloft, lekker een boottochtje en een bbq. We zullen zien, of ik dat nog haal. Stiekem hoop ik van niet...laat het vannacht maar komen, ik ben er klaar voor!

Petra

Beetje van hetzelfde hier... twee kinderen die me wel bezig houden. Morgen 39 weken. Ik kan bijna niets meer, maar de tijd gaat toch een stuk sneller voorbij. Mijn twee andere kinde waren rond de UD geboren dus ik veracht niet dat ik een olifantendracht zal gaan hebben. Misschien een paar daagjes eerder misschien een paar daagjes later. Ik heb me ingesteld op op zijn vroegst dinsdag.

Ik ben nu 40 w + 5 d. In het begin verveelde ik me wel. Het is mijn eerste!! Maar nu vind ik het wel lekker hoor. En zeker zoals van de week met dat weertje. Drankje, boekje en in het zonnetje. Ahhh, wat een leven haha.
Lig op dit moment liever in de zon dan in het ziekenhuis!!
Maar ik hoop wel dat ze volgende week gaat komen.
Ik heb niet zo'n zin in een inleiding en al die ellende.
Ze gaan eerst woensdag nog proberen te strippen en dan even afwachten wat er gebeurt...

Moet zeggen dat ik de dagen wel doorkom. De oudste is dinsdag jarig, dus nog vanalles voorbereiden daarvoor. En verder doe ik het rustig aan, lekker buiten, als de zon schijnt, elke dag boodschapjes doen. Beetje in huis rommelen. Maar idd, het mag van mij donderdag ofzo wel beginnen, de oudste kwam met 39 weken, en vrijdag ben ik zover. We zien wel.
Ik heb trouwens absoluut geen last van nesteldrang. Mijn man wel........

Grappig om te lezen dat we zo allemaal onze wensen hebben! De een wil het nog even laten zittn, de ander kan het niet snel genoeg gaan.... En het leukste is nog wel dat onze beebjes zich aan deze wensen totaal niet storen, hahaha

Groetjes Petra

Grappig om te lezen dat we zo allemaal onze wensen hebben! De een wil het nog even laten zittn, de ander kan het niet snel genoeg gaan.... En het leukste is nog wel dat onze beebjes zich aan deze wensen totaal niet storen, hahaha

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan