Hoe komen jullie de tijd door tot aan de bevalling?

Hallo,

Ik ben ruim 36 weken zwanger van de 2e en maar aan het wachten tot aan de bevalling. Daar komt nog bij dat mijn zoon op vakantie gaat met zijn vader (scheiding) en ik dus ook zonder hem de tijd moet door moet zien te komen :-(. En dan hoop ik eigenlijk niet dat de baby dan komt, als hij er niet is, want dan mis ik hem weer extra. Nu zit ik dus op 2 kinderen te wachten, 1 die terug moet komen van vakantie en de baby.
Wie heeft er tips/adviezen om toch de tijd een beetje fijn, geruststellend door te komen en hoe zorg je ervoor dat de tijd een beetje snel gaat?

Hoi

Ik weet niet of je een beetje creatief bent? Maar ik heb in mijn verlof kraamcadeautjes gemaakt om mee te geven aan het kraambezoek.
Bij mijn zoontje heb ik newbornluiertjes opgerold met een blauw lint er omheen en een kaartje eraan met zijn naam.
Bij mijn dochtertje zakjes gemaakt van roze tulle met geboortesnoepjes erin en een lint er omheen met haar naam.

Het kan lang duren he, als je alleen bent zonder je eerste kind erbij.
Hopelijk wordt het nog echt zomer! Kun je lekker in de tuin/balkon zitten met een goed boek.
Verdere tips:
- Lunchen met vriendinnen
- Iets creatiefs maken
- Recepten uitproberen
- foto,s uitzoeken

En toch vooral even genieten van de laatste weken "alleen".

Groeten Kirsten

Hoi,

Afhankelijk van hoe je je nog voelt is er nog genoeg te doen. Ik heb nog best wel veel klusjes in huis gedaan waar we normaal niet zo snel aan toe zouden komen. Verder ging ik 2 keer in de week een uurtje zwemmen. Lekker uitslapen kan natuurlijk ook, naar de kapper gaan of laten verwennen in een beatysalon.

Hoi,

Dat vraag ik me ook wel eens af. Het is nu wel makkelijker, want ik heb een peuter van 2 rondlopen. Verder heb ik erg nesteldrang en schoonmaakwoede, maar dat lukt niet ivm bekkenproblemen. Nu doe ik kleine klusjes zoals badmatten wassen, mijn badkamerkastje en nachtkastje eens uitgemest.
ook heb ik gisteren nog een kruikenzak gemaakt   van twee stofjes op de naaimachine, en die leuk versierd met borduurgaren.
Verder vermaak ik me met het forum, en als het mooi weer is zit ik heerlijk in de tuin. als het heet is: badje erbij, en lekker afkoelen!
helaas vandaag regen!
Een eindje fietsen lukt me ook wel, alleen die peuter op dat zitje tillen... pff!
Boodschapjes gedaan : vast zoogcompressen gehaald voor het voeden, en vitamine D en K voor de baby. (dat soort dingen weet je nu bij een tweede)

Maar ja, of ik er nog zo in sta als ik fiks overtijd loop?
groetjes Mari   (37 weken)

Terug
Bovenaan