Hoe komen jullie de warme dagen door

<p>Ik ben nu ruim 28 weken zwanger en tot nu al een mindere zwangershap met 2x ziekenhuis opnamen.</p><p>Zoals staat beschreven hoe komen jullie dr warme dagen door.. mijn benen en buik doen erg zeer met deze warmte en heel veel rust kan ik niet nemen ivm. Zoontje van 13 maanden.</p><p>Iemand tips</p>
 
Kalm aan doen, koud voetenbadje wanneer het kan, genoeg drinken, hulp vragen van vrienden/familie.. verder niet te druk maken om de warmte
 
Veel water drinken, binnenshuis gordijnen dicht houden om warmte tegen te houden. Ik heb precies het zelfde met mijn voeten het voelt alsof ze in vlammen staan, gewoon lekker een koude badje voor je voeten maken ( geen ijs-water ). Zoveel mogelijk ramen en deuren open doen om de woning door te luchten. 
Ben zelf 38 weken en smelt helemaal weg zelfs met airco aan ?. 
 
Hier 33 weken zwanger en een dochter van 20 maanden. Het is best pittig he als het zo warm is, zeker met een kindje erbij!! Ik snap je helemaal! 
Ik ga slapen als mijn dochter ook slaapt overdag, heb het echt nodig. Het huishouden staat maar even op een laag pitje. 
Verder probeer ik met mijn dochter wat verkoeling op te zoeken. Vanochtend heerlijk 1.5 uur op een strandje gezeten. Daarna samen onder een koude douche :) Vanmiddag een uur bij de AH gelopen, lekker koel haha! 
En verder speelt ze met de watertafel, zwembadje... ik probeer haar dagen leuk te maken zonder dat ik er teveel moeite voor hoef te doen. Ik ga nu echt niet fietsen of een eind wandelen, dan val ik halverwege om denk ik ;)
 
het is zwaar hè, met dit weer! Hier 31+3 en het idee dat ik weg smelt. Ook een zoon van bijna 21 maanden rondlopen. Hier doe ik alle gordijnen en ramen overdag dicht en de ramen in de nacht wagenwijd open zodat alles door kan luchten. Op de kamer van onze zoon een ventilator met daar flessen met bevroren water voor, wat fungeert als een soort airco. Zo stijgt de temperatuur op zijn kamer overdag iets minder hard. Verder raden ze aan om juist niet koud te douchen, maar juist lauw/warm! Op die manier gaan je bloedvaten open staan en kun je de warmte juist beter kwijt, bij een koude douche trekken je bloedvaten dicht en houd je de warmte juist vast. Huishouden staat op een lager pitje, rustig aan doen, op vrije dagen een dutje doen als de kleine ook ligt en af en toe een koud badje voor de voeten.
 
Terug
Bovenaan