Hoe komen jullie die dagen door?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu een dag over tijd, had gisterochtend ongesteld moeten worden. Vreselijk die onzekerheid, ben ik zwanger? of gewoon laat met menstrueren? Ik ga zo een test halen, gewoon om in huis te hebben. Heb me voorgenomen niet te vroeg te testen, want dan kan ik dat elke maand wel doen. Elke keer die teleurstelling. Hoe komen jullie die onzekere dagen door? Ik ben echt niet te genieten. Zit mezelf in de weg, nergens zin in. Als ik niet zwanger ben, wil ik gewoon nu ongesteld worden! Grrrrrrr... frustrerend...

Liefs Eavie

Door zo veel mogenlijk hier te zitten

en lekker te kletsen

en lezen

hihi

hoi eavie

Het is zeker frustrerend.... Ik was ook een dag over tijd en werd als nog ongesteld.
kan wel janken... ik vlieg om het minste tegen mijn man uit, zielig eigenlijk.
maar je moet gewoon ergens aan beginnen, schoonmaken of zo en dan lekker muziek aan en nergens aan denken dan is de dag zo voorbij en kun je of testen of je bent ongi
succes ermee !

Je dag doorkomen door zo veel mogelijk bezig te zijn en 's avonds het lekker gezellig maken met je hubbie en gewoon verder gaan. En de berichten op dit forum lezen en merken dat je niet alleen bent met het proberen.

succes verder
groetjes wendy

Hoi Eavie,

Tsjaaaaaaaaaaaa.........................gewoon afwachten hè! En ook ik vind dat reuze spannend en oh zo lang duren.
In de vorige ronde was is 4 dagen overtijd en had ook vrij snel allerlei kwaaltjes, heb toen ook meteen een aantal testen in huis gehaald.
Deze ronde ben ik wat relaxter...........laat me niet meer zo in de maling nemen als de vorige keer.Dat heb ik me tenminste voorgenomen. Er niet mee bezig zijn, bestaat niet. Zeker niet de dagen rond de NOD. En het zal ook iedere keer een teleurstelling zijn als je ongi wordt.
Deze maand ben ik wat rustiger omdat mijn eisprong waarschijnlijk later kwam dan normaal........dus nu weet ik niet precies wanneer mijn ongi is..............

Het helpt inderdaad ook om regelmatig hier op het forum bij te kletsen. Verder werk ik full-time en nu het weer beter wordt heb ik ook meer afleiding door in de tuin van alles te doen.

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan