Hoe komen jullie kindjes de hete dagen door?

Hier gaat het aardig. Lotte is hangerig en slaapt niet zo goed. Verder gaat het gelukkig wel aardig, al zweet ze behoorlijk.
Ik kwam bij de Trekpleister fruitsmoothies voor baby's vanaf 6 maanden tegen van Friso (in de aanbieding). En normaal koop ik nooit van dit soort sapjes/pyjamapapjes enzovoort, maar met het warme weer dacht ik dat het misschien wel lekker was om als makkelijk extra vocht te geven.
En de fruitsmoothies gaan er goed in.
Toch 200ml extra vocht wat nu wel handig is. Ze gaan toch steeds minder melk drinken en met dit weer gaat het hard.
Morgen is het warme weer weer over, en nu maar hopen dat deze twee dagen niet de hele zomer was!

hmmm ja weinig slaap, gelukkig wel spelen enzo. maar bij ons in huis is het ook heel warm, en dat maakt het snachts ook wel moeilijk. drinken is gelukkig geen probleem.

Ik merk niet veel verschil. Hij zweet wel veel en wil meer drinken, maar speelt goed en is vrolijk.
Hij kan niet slapen zonder slaapzakje, maar ik doe hem alleen in luier daarin en verder heeft hij geen deken, dit gaat goed.
Ik laat hem zo veel mogelijk binnen, daar is het koeler dan buiten. Ook ook dan heeft hij alleen luier aan ewn buiten een luier en loszittend shirtje.
Meer kunnen we niet doen toch??

Yup, hier nog zo eentje in luier met soms een rompertje. Gelukkig ben ik al een tijdje geleden begonnen met water geven, dus nu drinkt ze gedurende een dag met gemak een klein flesje leeg. Aqua eet voldoende, dus dit neemt niet weg van haar eetlust. Verder wat plakkerig, dus altijd even afkoelen in bad voor het slapen gaan.

Ik had Lotte gisteren ook in haar slaapzak met alleen een luier, zat ze op schoot en ineens voelde ik warme nattigheid. Zat haar luier niet goed. Toen toch maar een mouwloze romper aangedaan en een schone slaapzak (en zelf omgekleed).

Terug
Bovenaan