hoe komen jullie rond per maand?

hej even een vraagje, ik vraag me af of wij t nu eigenlijk een modaal inkomen hebben of niet.
We verdienen met zn tweeen samen 2200 euroen we krijgen per maand nog 300 euro van de belasting terug, is dit normaal!
Onzer vaste lasten inclusief boodschappen   en dergelijke zitten we op  2350euro.
Dus houden 150 euro per maand over. Is niet echt veel om ook nog kleding en dergelijke van te kopen niet waar?

Wij hebben ook zoiets en houden ook niet veel over per maand echt sparen lukt niet. Vroeger toen ik nog werkte hebben we lekker kunnen sparen en hebben toen ons huis verbouwd.   Zolang ik mijn rekeningen nog makkelijk kan betalen vind ik het geen probleem en het is ook niet elke maand "krap"dus we lopen allemaal in leuke kleren. Wel let ik nu meer op aanbiedingen enzo kleren in de uitverkoop ideaal.

Liefs Linda,

Hoi,

Wij zitten qua inkomen wat hoger, maar daar staat tegenover dat onze vaste lasten ook hoger zijn.........mn de hypotheek.
Het is heel moeilijk inschatten hoeveel je kwijt bent voor een beeb. Wanneer je naar het nibud kijkt of zoiets dan wordt je niet happy. Mijn ervaring is echter wel dat je waarschijnlijk andere zaken niet meer doet of minder. Je vindt er wel een weg in!!!
Geen zorgen voor morgen.
De KdV is echt heeeeeeeel prijzig. Gelukkig hebben we daar geen last van want dat hakt er wel heel erg in.
Eneh 2e hands spulletjes/kleertjes is ook errug leuk. Marktplaats is een favoriete site!!!

Grtz Linda

hoi,
wij zitten ook iets hoger, 500 euro meer ongeveer, maar wij hebben net een huis gekocht en gaan dus ook omhoog in onze maandlasten. dat vind ik wel een beetje eng, zeker nu we er een tweede bij krijgen, maar ik vond de lasten niet eens zo verschrikkelijk hoog met 1 kind hoor, was goed te doen. We hadden geen geld over aan het eind van de maand, maar dat lag ook wel aan de levensstijl denk ik. daar moet nu verandering in gaan komen

Terug
Bovenaan