Hoe koop ik een nieuwe broek???

Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat mijn broek niet meer past. Heel logisch maar wel een rare gewaar wording. Ik dus vandaag vol goede zin op zoek gegaan naar een zw broek. Dat ging nog niet zo makkelijk als ik dacht. Ik denk dat ik in meerdere winkels zeker alle broeken aan heb gehad. De 1 zakt al af voordat hij aan is en een ander merk dezelfde maat gaat bijna niet omhoog. Kortom het was een drama. Uiteindelijk kunnen stagen voor 2 spijkerbroeken en een nette broek. Heeft iemand nog leuke tips!! Zie al op tegen de zomer outfit :)

De h&m heeft geweldige spijkerbroeken (niet allemaal natuurlijk) Ik ben nu zwanger van nummer 3 en elke keer mijn spijkerbroek bij de h&m gekocht!! Het bovenstuk van de broek zit ook heerlijk.

bij miss etam hebben ze vaak ook fijne spijkerbroeken
kocht ik ze in me eerste zwangerschap ook
heb der nu al weer 2 bij gekocht

maar wil volgende week ofzo ff kijken in de noppies mama winkel

mama·licious zit ook perfect bij mij! heb ook 2 broeken van noppies zitten ook goed ma wel wat ruimer. kun je ook bestellen via wehkamp of www.bellyfashion.nl

Hallo!

Ik hoor eigenlijk niet op dit forum (ben 37 weken zwanger) maar las je berichtje...

Ik heb hetzelfde probleem als jij, puntje bij paaltje loop ik al weken in zwangerschaps joggingbroeken omdat ik broeken had gekocht die ik nu niet meer pas. Echt zonde van het geld!

Probeer broeken kopen zo lang mogelijk uit te stellen tot je weet of je snel groeit of niet... Normaal heb ik 38/M en heb in het weede kwartaal ook die maat gekocht, zat als gegoten! Nou helaas pindakaas pas ik geen een broek meer! Ben in het tweede en derde kwartaal zo hard gegroeid... Echt zonde...!

Ik heb nu vaak een legging aan met een leuke lange trui (die je straks ook gewoon aan kan) of een jurkje... En als ik de deur niet uit hoef, lekker in een joggingbroek!

Succes!

Terug
Bovenaan