<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben nu 40+1 en het he-le-maal spuugzat. ALLES doet pijn en slapen doe ik niet meer.</p><p>Ik heb mij afgelopen woensdag (39+4) geprobeerd te laten strippen, maar dit lukte nog niet omdat ik 1,5 cm ontsluiting had. Mijn baarmoeder was wel al verweekt en verstreken.</p><p>Nu heb ik aanstaande woensdag weer een controle afspraak en in ben dan 40+4 en wil weer vragen of zij mij willen strippen waar mogelijk. Mocht dit bijvoorbeeld weer niet lukken, of het lukt wel maar de bevalling kt alsnog niet op gang, wil ik eigenlijk meteen al een afspraak hebben staan.</p><p>Inleiden doen ze pas bij 41 weken, zo gaven ze aan.</p><p> </p><p>Daarmee bedoel ik dat ik aanstaande woensdag dus al aangeef, dat als ik vóór aanstaande zaterdag (als ik 41 weken exact ben) nog niet ben bevallen, ik op die zaterdag wel al een afspraak tot inleiden heb staan.</p><p>Ik wil echt op mijn strepen staan daarover en er echt op staan dat ik geholpen ga worden want ik kan niet meer.</p><p>Is dit realistisch van mij? Hebben jullie tips die ik kan gebruiken om tegen de verloskundige te zeggen en hen zo over te halen gehoor te geven aan mijn wensen? </p>