hoe krijg ik een foto hier op help me

A

Anoniem

Guest
dames ik snap er niks meer van

ook ik wil me buik erop zetten   en heb een paar foto's in mijn documenten
hoe krijg ik ze hier op  

ik heb zelf geen website   dus daar kan ik ze niet van halen         of moet ik dat perse hebben   voor ik zoiets kan doen

als het zonder website lukt kan iemand me dan uitleggen welk icoontje ik moet gebruiken en wat ik moet doen en in vullen

groetjes soraya

hoi soraya,

Ik zelf heb mijn buikfoto eerst op een website gezet ( mijn pagina op hyves) en daarna vanuit daar gekopieerd en vervolgens hier op het forum weer geplakt. Het lukte mij ook niet om rechtstreeks vanuit mijn documenten een foto te plaatsen.  Misschien dat een van de andere  een andere manier weet.
succes!

Groetjes Sabine

hey sabine

ik heb ook een paar foto's op hyves gezet
maar nog krijg ik ze niet op deze site ken jij uitleggen hoe ik dat moet doen precies

dankje wel

groetjes soraya

hi.
als je in je foto boek op hyves gaat en gewoon je eigen foto aanklikt word hij groter. dan doe je rechtermuis knop en kies je kopieeren, dan ga je terug naar het forum (hier dus) en doe je plakken in het venster waar je normaal gesproken in typt.
lukt het niet, mail dan je foto als bijlage naar martine-spaans@hotmail.com dan wil ik het ook voor je doen.

xx en succes.

hey martine

dankjewel voor het plaatsen van de foto   tof thanks

ik heb het voor de rest nog niet  uitgeprobeert   maar met deze uitleg gaat het zeker lukken

groetjes soraya

Terug
Bovenaan