Hoe krijg ik onze dochter onder een dekbedje

Hall mama's een vraagje, ons dochtertje nu net twee slaap al sinds haar geboorte in een slaapzak, eerst ook met een dun dekentje, maar toen ze dat niet meer wilde( schopte zich bloot en had het daardoor koud ) hebben we een combisleeper aangesachaft echt een heerlijk ding! en zeker een aanrader, maar nu wil ze graag met een kussentje slapen en we hebben ook het idee dat ze daar wel behoefte aan heeft, maar als we het dan geven, wil ze het ineens niet meer, en zo ook met het dekbedje ( ledikant dekbedje vanaf 2 jaar ) ze wik het dus wel maar als puntje bij paaltje komt zegt ze die niet.. en duwt het weg, of gaat niet slapen.. hebben jullie misschien tips?

Bedankt groetjes
 
Hoi,
Ik zou iig nog geen kussentje geven, dat heeft ze niet nodig en zonder slapen is beter!
Een dekbedje komt vanzelf, voorlopig kan ze gewoon nog een slaapzak aan, ik zou evt een lakentje in haar bedje leggen en die terugslaan als ze hem niet wil!
Hier slaapt de jongste ook nog in een slaapzak omdat hij de dekens van zich afduwt in zijn slaap en het dan te koud is!
Gr MJ
 
Hoi,
Ik zou iig nog geen kussentje geven, dat heeft ze niet nodig en zonder slapen is beter!
Een dekbedje komt vanzelf, voorlopig kan ze gewoon nog een slaapzak aan, ik zou evt een lakentje in haar bedje leggen en die terugslaan als ze hem niet wil!
Hier slaapt de jongste ook nog in een slaapzak omdat hij de dekens van zich afduwt in zijn slaap en het dan te koud is!
Gr MJ
 
Terug
Bovenaan