Hoe krijg ik regelmaat met de voedingen

Wie kan mij helpen, Lotte wordt donderdag 7 weken en we hebben nog niet echt een regelmaat, meestal gaat het overdag wel lekker (vandaag ook niet) maar 's nachts gaat het volgens mij mis. Ze heeft dan ook niet echt een vaste tijd voor laatste fles.
Gisteravond moest ze eigenlijk om 22:00 laaste fles krijgen, maar ze werd niet wakker. Ik heb haar toen maar om 23:00 wakker gemaakt maar ze sliep door toen maar luier verschoont en heeft ze toch nog wel wat gedronken. Ze werd toen om half 4 's nachts wakker soms probeer ik haar de speen te geven zodat ze weer gaat slapen, maar dat ging niet op. Normaal zou ze om 6:00 weer moeten drinken maar omdat ik en zij ook pas om half 5 klaar waren hebben we haar laten slapen tot ze wakker werd 08:00 mooie tijd, maar nu werd ze weer om half elf wakker wat gegeten (50 cc) en om 13:30 weer en nu had ze 100 cc gedronken, als ik zou rekken en haar pas om 14:30 zou geven dan heb ik een uur lang een huilende baby.

Wat kan ik doen om er een regelmaat in te krijgen.

Alvast bedankt.

Lilian

moeilijk ja zoiets?
Ik zou het toch proberen te rekken, want als je steeds kleine beetjes geeft dan blijft ze dat aanhouden en steeds weinig  drinken. Tenminste zo zei het cb het tegen mij.
En misschien haar wat meer aanbieden zodat ze het langer volhoudt tot de volgende flestijd.Jari had dat probleem ook en zo zijn we samen tot een goed ritme gekomen. Is even veel werk, maar ik heb het kunnen rekken steeds met een speentje en op de arm zodat ie weer in slaap viel en zo tot de volgende fles het uithield. En nu komt ie elke dag op diezelfde tijden en weet dan ook dat ie dan goed moet drinken.
Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan