Hoe krijg je de knieen van de broek schoon???

Pff.. zo zonde, leuke (vrij lichte) broek aan, meneertje kruipt  ermee... vooral buiten (in t gras) en ja hoor, van die mooie vlekken die mama er niet uit krijgt. En daarbij word de stof wel erg dun...

Wordt tijd dat Jelte gaat lopen! haha. Maarja, dan zullen er wel gaten in komen van het vallen! haha..
Hebben jullie nog gouden tip om toch de broeken schoon te krijgen? Doe nu al zoveel mogelijk de 'oude' broek aan naar buiten (in de tuin dan)

Groetjes van Saskia (mv Jelte 9-6-07)

Ken je probleem...
De meeste dingen krijg ik hier schoon met Vanisch! Kleding nat maken en de vlek insmeren. Wassen, duimen en hopen dat het schoon wordt!
Misschien kun je de broek in de gloor zetten (het was toch een lichte broek)?

Veel was succes!

Linda

Shout erop even in laten werken en dan een paar dagen in de biotex (groen) gaat bij mij redelijk goed. kijk anders even op
www.omaweetraad.nl
staan allemaal huishoudtips op.

succes ermee
groetjes daniela

Hele witte dingen waar vlekken inzitten die er niet uitgaan wil ik nog weleens behandelen met chloor.
zo heb ik een cremekleurig verwassen naar roze badjas weer goed gekregen.
hij is nu wel ietsje lichter maar nog steeds wel creme en geen spoortje roze meer te zien.

Ik heb een dochter van 1 jaar en die kruipt ook de hele tuin door.Ik doe altijd een volle schep Vanisch  bij de hoofdwas en dan zijn  de vlekken er bijna altijd uit.Veel succes.Groetjes.

Hoi Sas..
Wat dacht je?
Zet het hier maar eens neer?
Wie weet wat er aan ideeen komen...hahahaha
Dat roze potje Vanish, vind ik dus echt niks..bij mij werkt het niet..helaas.
We waren het weekend dus naar het Heijderbos, en de vloer was daar verre van schoon..10 Minuutjes binnen, en de broek van Lieve was afgeschreven..
Heb gewoon telkens binnen dezelfde broek maar aan gedaan, tot het echt niet meer kon..
Heb het ook als klacht gemeld..vind het te gek, dat kleine kids die kruipen, bijna in hun overal moeten komen..
Bleef het alleen bij de broek, nouja..maar de handen!!
Vies hoor, en ik er maar achteraan rennen om de handen elke keer te poetsen voor ze de mond in gingen...pfft
Achja, lekker rustig weekendje..hahah
Spreek je later weer..Gr Rina

hey hey,

tja die knieen ook. Nou het badje biotex ga ik maar eens proberen denk ik! En  met Chloor durf ik niet hoor. Als ik het broekje echt niet meer aan kan doen, kan ik het natuurlijk wel eens proberen.

@Rina, weer terug van weggeweest. Ah bah... lekker vies dan zon vloer. Heb je geen kruiper, dan merk je het niet zo, maar kan me voorstellen van de broek en dan idd dr handjes.
Maar verder was het lekker? lekker gezwommen enzo? Heerlijk joh zo ff nog. Volgende week de kids weer naar school toch? Wel weer lekker of juist niet? Moet je wel weer vroeg  opstaan enzo he?

Groetjes!!!!

Terug
Bovenaan