Hoe krijg je mama dol

A

Anoniem

Guest
Ha lieve vriendjes en vriendinnetjes van me,

Ik ben Brian nu 8 mnd (25-07-07) en kijk vaak en goed naar mijn broer Mike (3jr 5mnd) Die kan al veel joh! Ik probeer hem al een beetje na te doen.  Nu kan ik  zitten en kruipen en staan  en doe in mijn box en aan de tafel wat stapjes! Zo kan ik overal komen en mama zit maar "niet doen, mag niet en Nee Brian"
De radio is mooi, daar zit een knop aan dan gaat de muziek ineens heel hard. De 1e keer schrok ik heel erg en ging ik heel hard huilen, toen lachte mn mama me uit!!!
Nu ging ik vanmorgen lekker staan bij het raam, daar stond ook een mooi groene ding (plant). Ik nam er een hapje van, dat vond mama echt niet leuk ik lachen maar mama heb me toen in de box gezet, dat was jammer joh!
Het is misschien allemaal een beetje ondeugend, maar ik vind het wel heel leuk om te doen!!!

Dikke knuffel van Brian

hoi brian.
dat is leuk...
zelf rol ik heel de kamer rond zodat ik overal kan komen.
af en toe zet ik een paar stapje aan papa en mama's hand maar voor de rest rol ik lekker overal heen..
en ik heb ook de knopjes van de radio ondekt..
leuk he,ik mag dat ook niet van mama maar als mama even niet kijkt rol ik er heen..
maar mama zegt dan ook dat dat niet mag en haalt me weer weg.

ook al ga ik heel lief lachen en heel lief kijken...
mama zegt dat ik dan heel ondeugend kijk..
maar ze moet niet om mij lachen....

dikke knuffel van mick

Jeetje Brian, dan ben je wel snel of niet?? Ik ben nu 8,5 maand en ik kan nu net een beetje zitten (maar val ook nog heeeel vaak om hihi..)..
Ik heb ook wel een grote broer, maar ik ben toch niet zo vlot...
Maar dat was mijn grote broer ook niet hoor hihihihi...
Gr. Jesse

Hoi,

ik kan mijn moeder ook helemaal dol krijgen hoor. Dan ga ik bij de oven staan en hou me vast aan de stang van de deur en als die dan open dreigt te gaan leun ik vlug naar voren en dan gaat hij weer dicht met een klap. Ik loop ook langs de tafel en de bank en steek er nu ook tussen over. En ik krijg de kast met borden open. Ik snap alleen niet waarom die nu weer dicht gaat als ik tegen de deur aan leun voordat ik de kans heb gehad om met de borden te spelen.

Weten jullie wat ook leuk is om je mamma gek te krijgen? Gaan zitten als ze een luier aan het verschonen is. En dan op je buik draaien en aan de gordijnen trekken en gaan staan op de commode. Succes gegarandeerd.

Ik ga ook staan als mamma me op de grond zet. Vind ik zo leuk, want dan mag ik een stukje aan de hand lopen.

Groetjes van Stijn

Hoi Brian,

ik rol heel de kamer door, en dan moeten mijn papa en mama mij ook goed in de gaten houden. Want af en toe ben ik sneller dan ze denken
En in mijn loopstoel ben ik nog sneller, en dan ga ik altijd naar de tafel, zodat ik er spulletjes vanaf kan pakken. Maar iedere x worden ze afgepakt, maar dan vind ik wel weer wat anders hoor... 3dgn terug stond ik aan tafel, en mama was ff in de keuken en papa was een boekje aan het lezen in de bank. Er lag iets interessants met rood, blauw en wit (pakje sigaretten) en dat heb ik gepakt, en toen heb ik er een steeltje (sigaret) uitgehaald en die prs zo in mijn mond gedaan zoals het hoort.
Papa schrok heel erg, maar vond het tegelijkertijd een erg leuk gezicht.
Maar hij heeft hem gauw afgepakt en het dat pakje ergens anders weggelegd, moest ik weer op zoek naar iets anders

Ook vind ik de bak van Jazzy (hond) wel erg leuk, en dan vooral als er water inzit.
1x heb ik heel de vloer natgemaakt, en natuurlijk ook mezelf.

Wat hebben onze ouders het druk met ons hé?! Ach ja... dan hebben ze wat te doen

Groetjes Dylano!!

hoi brain,

ik ben nu ook 8 maanden, en kruip ook lekker door huis.
laatst was mama aan het bellen en zat ik in een keer in de keuken.
er loopt hier ook zo'n pluizig beest rond (kat) en die gaat weg rennen als ik er aan kom.
en ik er dan weer achter aan.
zelf heb ik nu een bak met speelgoed waar ik me aan kan optrekken en dan trek ik hem om.
of alles van de tafel trekken als papa en mama niet kijken.
weet je wat ook leuk ik als mama je in bad doet in 1keer gaan staan dan wordt ze een beetje boos en gaat ze lachen.
ook bij oma ga ik nu op onderzoek uit, de fruitschaal van tafel trekken enzo.

groetjes van samir.

p.s vindt het ook leuk als mama mij in bed legt eerst uitgebreid te spelen dat ze iedere keer terug moet komen leuk joh

Hoi Brian,

Ik ben dan nog niet zo snel als jij want ik kan nog niet kruipen en zo (ik vind het wel prima zo maar ik kan al wel heel goed praten). Maar ook ik kan mama goed gek maken hoor.

Vooral als ze mijn luier wil verschonen. Dan ga ik heeeeeeeeeeeeel hard trappelen en me vasthouden aan haar arm zodat ze die niet meer kan gebruiken om de luier om te doen.
En als ik in bad ga bij papa, dan ga ik met de slang van dat sproeiding spelen (douche). Van mama mag dat niet dus als die dan binnenkomt, doe ik net alsof ik van niets weet. En het leukste is dan om zo hard te gaan trappelen dat papa of mama helemaal nat wordt.

Enne, ik vind slapen ook niet zo leuk. Laatst had mama me 's middags op bed gelegd maar toen had ik helemaal geen zin om te gaan slapen.  Dus  ben ik omgerold en   ben  ik overdwars in bed gaan liggen. Maar ja, toen zat ik klem tussen die stokken van het bed en dat was niet zo leuk. Toen ben ik maar heeeeeeeel hard gaan huilen. Ik snap er niets van want mama moest heel hard lachen toen ze me zo zag liggen. Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Dusse, we zijn wel een stel deugnieten he?! Vooral zo doorgaan! hihi

Groetjes,
Sven (28-8-2007)

Knulletje van Maike

Nou maakt mama nog een foutje want ik ben geboren op 28-7-2008......
Domme mama!

Sven

Terug
Bovenaan